Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklama dnia: „The Most Interesting Man in the World” powraca z nową twarzą

Reklama dnia: „The Most Interesting Man in the World” powraca z nową twarzą
"The Most Interesting Man in the World" to kultowa już kampania piwa Dos Equis. Trwa od 2006 roku i sami twórcy nie spodziewali się, że zdobędzie taką popularność i sympatię wśród widzów.
O autorze
0 min czytania 2016-09-12

Najbardziej interesującego człowieka na świecie grał Jonathan Goldsmith. W tym roku, co stało się nie lada wydarzeniem, marka postanowiła zmienić twarz bohatera. Postać gra obecnie Augustin Legrand. Wiadomość o tym pojawiła się nawet w Good Morning America. 

A oto reklama, wokół której tyle szumu:

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla przypomnienia poprzednie spoty kampanii:

PS 2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Heineken również ma bohatera, który potrafi się odnaleźć w każdej sytuacji:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 3

Jeff Bridges także umie opowiadać niesamowite historie 😉

PS 4

I na koniec mężczyzna, którego każda z pań chciałaby znaleźć pod swoim prysznicem – prosto od Old Spice:

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!