Najbardziej interesującego człowieka na świecie grał Jonathan Goldsmith. W tym roku, co stało się nie lada wydarzeniem, marka postanowiła zmienić twarz bohatera. Postać gra obecnie Augustin Legrand. Wiadomość o tym pojawiła się nawet w Good Morning America.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
A oto reklama, wokół której tyle szumu:
PS
Dla przypomnienia poprzednie spoty kampanii:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS 2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Heineken również ma bohatera, który potrafi się odnaleźć w każdej sytuacji:
PS 3
Jeff Bridges także umie opowiadać niesamowite historie 😉
PS 4
I na koniec mężczyzna, którego każda z pań chciałaby znaleźć pod swoim prysznicem – prosto od Old Spice:
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!