love to talk nową agencją social media

Na polskim rynku zadebiutowała nowa agencja social media – love to talk. Na jej czele stoi Antonino de Gregorio, który przeszedł do nowo utworzonej agencji z UPC Polska.
O autorze
1 min czytania 2016-09-13

love to talk oferuje swoim klientom m.in. doradztwo strategiczne w zakresie obecności w social media, obsługę profili w mediach społecznościowych, kampanie reklamowe, kreację, kontent i wideo, tworzenie dedykowanych aplikacji konkursowych, oraz współpracę z influencerami. 

Na czele kilkuosobowego zespołu agencji stoi Antonino de Gregorio, który przez ostatnie 5 lat pracował w UPC Polska, gdzie odpowiadał  m.in. za kompleksowe działania firmy w mediach społecznościowych, projekty wizerunkowe, relacje z nadawcami telewizyjnymi, czy komunikację zewnętrzną. W lutym tego roku opracował koncept i wdrożył całościowo kampanię teaserową przy premierze nowych kanałów – Eleven Sports Network do oferty operatora. Wcześniej zdobywał doświadczenie w polskich i brytyjskich agencjach PR. Współpracował m.in. z Harrogate City Council, Leeds City Council, czy przy projektach Burn, Sikorsky oraz World Cyber Games.

Zespół love to talk wywodzi się z branży reklamy online i telewizyjnej, public relations oraz social media. To pozwala nam patrzeć szeroko na działania w mediach społecznościowych. W strategii łączymy komunikację online z całą komunikacją marketingową oraz otoczeniem biznesowym, co podnosi efektywność działań, które prowadzimy dla naszych klientów – wyjaśnia Antonino de Gregorio, managing director love to talk.

Zespół love to talk specjalizuje się w prowadzeniu działań komunikacyjnych m.in. dla klientów z branży mediowo-telewizyjnej oraz farmaceutycznej. Do ostatnich realizacji agencji należy obsługa mediów społecznościowych przy festiwalu Music and Water Festival oraz marek z branży farmaceutycznej i telewizyjnej. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Antonino de Gregorio jest absolwentem brytyjskiej uczelni Leeds Beckett University o kierunku Public Relations oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

Słuchaj podcastu NowyMarketing