Od sierpnia 2016 jako Senior Account Manager przejmuje opiekę nad klientami PHD oraz wspiera starania agencji o rozwój portfolio. Do jego obowiązków będzie należeć nadzór nad strategiami i realizacją kampanii, a przede wszystkim realizacja strategii „Clients First” i utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji z obsługi klientów agencji.
Artur Wójcik przez ostatnie 4.5 roku pracował na stanowisku media managera w Banku Zachodnim WBK. Wcześniej, jako Strategic Planning Director w PanMedia Western (obecnie MullenLowe Mediahub), zajmował się m.in. takimi klientami: Polska Organizacja Turystyczna, Provident, Suzuki, OBI, Wawel, F&F (Tesco), Telepizza, Energa, Decathlon, Provident czy Berlin Chemie-Menarini. Przed przejściem do PMW kierował teamem plannerskim Procter&Gamble w MediaComie. Wcześniej pracował w MediaVest i The Media Edge (obecnie MEC), dla klientów: Era GSM (teraz T-Mobile) i Danone. Pracę w branży mediowej rozpoczął w 1996 roku w dziale mediów agencji JWT. Artur Wójcik jest absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024