Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Artur Wójcik dołączył do zespołu PHD (Grupa OMD)

Artur Wójcik, dotychczasowy media manager w Banku Zachodnim WBK wzmacnia zespół Tadeusza Żórawskiego w PHD (Grupa OMD).
O autorze
1 min czytania 2016-09-14

Od sierpnia 2016 jako Senior Account Manager przejmuje opiekę nad klientami PHD oraz wspiera starania agencji o rozwój portfolio.  Do jego obowiązków będzie należeć nadzór nad strategiami i realizacją kampanii, a przede wszystkim realizacja strategii „Clients First” i  utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji z obsługi klientów agencji.

Artur Wójcik przez ostatnie 4.5 roku pracował na stanowisku media managera w Banku Zachodnim WBK. Wcześniej, jako Strategic Planning Director w PanMedia Western (obecnie MullenLowe Mediahub), zajmował się m.in. takimi klientami: Polska Organizacja Turystyczna, Provident, Suzuki, OBI, Wawel, F&F (Tesco), Telepizza, Energa, Decathlon, Provident czy Berlin Chemie-Menarini.  Przed przejściem do PMW kierował teamem plannerskim Procter&Gamble w MediaComie.  Wcześniej pracował w MediaVest i The Media Edge (obecnie MEC), dla klientów: Era GSM (teraz T-Mobile) i  Danone.  Pracę w branży mediowej rozpoczął w 1996 roku w dziale mediów agencji JWT.  Artur Wójcik jest absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.