Karolina Ostrowska z Plej do San Markos

Karolina Ostrowska została szefową działu obsługi klienta w San Markos. Przez ostatnie 3 lata pracowała w agencji marketingu zintegrowanego Plej, w której pełniła funkcję Client Service Directora.
O autorze
1 min czytania 2016-09-15

Ostrowska z branżą marketingową związana jest od prawie 20 lat. Wcześniej współpracowała z agencjami Brand Support, Nano (Grupa PMPG) i DEM’a Promotion Polska. Realizowała projekty z zakresu ATL, BTL, CSR, digital, field i event, pracując dla takich firm i marek jak Play, H&M, HBO, Peugeot, Iveco, Lotte Wedel, Maspex, Energizer, Medicover, Mennica Polska, Coty i wielu innych. 

„Wieloletnia praca z Klientami nauczyła mnie, że otwartość, a także słuchanie i szybkie reagowanie na potrzeby to fundamenty partnerskiej współpracy i relacji. 

Stawiać będę na utrzymanie wysokich standardów obsługi Klientów oraz – poprzez stałe poszerzanie kompetencji zespołu – zapewnienie im komfortu pracy i osiągnięcie sukcesów biznesowych.” – deklaruje Ostrowska. 

Jest absolwentką Wydziału Polonistyki Filologii Słowiańskiej na UW. Ukończyła także podyplomowe ogólnomagisterskie studia na Wydziale Zarządzania UW. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jej pasją jest fotografia, a ulubionym kierunkiem turystycznym Chorwacja, gdzie może wykorzystywać swoją znajomość języka chorwackiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing