Kreatywne przestrzenie cz. 12

Kreatywne przestrzenie cz. 12
Centrum konferencyjne, studia digitalizacji wiedzy, laboratoria ICT, kolorowe pufy i industrialny klimat - odsłaniamy kolejne kreatywne przestrzenie.
O autorze
4 min czytania 2016-09-20

pierwszej odsłonie cyklu „Kreatywne przestrzenie” wnętrza swoich siedzib zaprezentowały: wrocławska agencja Lemon Sky, warszawskie: K2 i Autentika, VML Poland z Krakowa, Grupa Nokaut z Gdyni i Grupa Allegro z Poznania. W drugiej pokazaliśmy jak wygląda warszawskie biuro DDB, białostockie Infinity Group, krakowskie Grupy Adweb, bielsko-bialskie OX Media, gliwickie Positive Power i rzeszowskie Ideo. W trzeciejprzedstawiliśmy warszawskie, wrocławskie i krakowskie biura Google Polska, gliwickie Chilid, XSolve i Future Processing oraz lubelskie Trzask! Studio Ożywiania Pomysłów. W czwartej odsłonie, swoje kreacje zaprezentowały Mindshare Polska, Positionly i IAI S.A.. W piątejpokazaliśmy przestrzenie warszawskich Creative House Media i GoldenSubmarine oraz katowickiego JCommerce. W szóstej odsłoniezaprezentowały się  Grupa Advertis, Sociomantic i dunnhumby, a także i-systems. Z kolei w siódmej pojawiły się Mediakraft Polska oraz PIXERS. W ósmej części pojawiły się warszawskie GoldenLine i Edgewell Personal Care oraz łódzkie Le Polish Bureau / UNIT9. Dziewiąta część zawierała szczecińskie Squiz Poland oraz warszawskie ZnanyLekarz.pl i BNP Paribas Securities Services, a dziesiąta natomiast biura Facebooka i JCommerce. Natomiast w ostatniej części pojawiły się przestrzenie łódzkiego Deloitte Digital oraz warszawskich Comarch oraz Sollers Consulting.

Tym razem pokazujemy kreatywne przestrzenie gdańskiego DDS Poland oraz warszawskiego Digital Knowledge Village.

DDS Poland

DDS Poland to agencja reklamowa pełna innowacyjnych rozwiązań. Z powodzeniem działa na rynku już od 10 lat. Skutecznie tworzy nowoczesne strony WWW, zajmuje się Onsite i Online Marketingiem oraz projektowaniem UX. Jej silną stroną jest kreatywny zespół, który tworzy oryginalne kampanie reklamowe, branding, animacje 2D/3D oraz profesjonalne produkcje video ­ spoty reklamowe i filmy krótkometrażowe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Siedziba DDS Poland znajduje się w Gdańsku Osowa na ul. Kielnieńskiej 58. Budynek agencji posiada 540 m2 powierzchni i składa się z 3 kondygnacji.

Po wejściu do budynku znajduje się przytulna recepcja wraz z poczekalnią dla gości oraz niewielka sala konferencyjna, w której pracownicy spotykają się z klientami i odbywają się zespołowe burze mózgów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przechadzając się po budynku, można “odlecieć” – początek podróży po firmie ułatwia pas startowy, umieszczony na posadzce jednego z korytarzy, który jest jednocześnie galerią plakatów z wybranych produkcji video agencji. W drodze na górne piętra pomagają również niebanalne oznaczenia na klatkach schodowych, które pozwalają gościom szybko dotrzeć do konkretnych pomieszczeń.

Przestrzeń biurowa została podzielona na kilka obszarów pracy ­- Web­deweloperzy i SEO­-wcy zamieszkują pokój “Geek Zone”, team kreatywnych przesiaduje w “Akademii Sztuk Pięknych”, a programiści i reprezentacja działu technicznego w “Rocket Science Department”.

Większość biurowych pokoi jest wyposażona w wygodne, kolorowe pufy “Fatboy”, biurka własnego projektu z oryginalnymi gałkami w szufladach oraz kreatywne obrazy, twórczości pracowników agencji. Pomieszczenia są wykończone sztandarowymi kolorami DDS Poland – ­różem i zielenią – które przełamują ściany z białych cegieł, stalowe rury i betonowe sufity.

Projekt kuchni również nie jest przypadkowy – motywem nawiązuje do elementów elewacji budynku oraz klatek schodowych, zrobionych z desek z modrzewia syberyjskiego.

Na ostatnim piętrze znajdują się biura Ojców Wszechrzeczy – założycieli DDS Poland. Designersko zaprojektowane przestrzenie robią niemałe wrażenie. Industrialny klimat wnętrz podkreślają szare ściany oraz ceglane i metalowe elementy. Całość dopełniają gadżety przywiezione z zagranicznych podróży, które nadają kolorytu surowym pomieszczeniom.

W agencji przewidziano także miejsca przeznaczone do relaksu i rozrywki pracowników – na tarasie można odetchnąć na wygodnej pufie przy kubku kawy, zaś na dole, w garażu, można się rozruszać przy partyjce ping-ponga i konsoli do gier.

Digital Knowledge Village

Inspiracją do stworzenia Digital Knowledge Village była cyfrowa wioska wiedzy w Dubaju. Z zazdrością patrzyliśmy na zbudowaną infrastrukturę w kraju, który szuka swojej ścieżki biznesowej. Myśląc o bolączce polskich firm, zapragnęliśmy stworzyć miejsce, które umożliwi profesjonalny ich rozwój. Stąd pomysł na założenie Digital Knowledge Cluster. Realizując projekt, wyposażamy członków klastra w unikatowe know-how umożliwiające efektywne tworzenie oraz sprzedaż produktów cyfrowych – wyjaśnia Ireneusz Tomczak, prezes Fundacji Obserwatorium Zarządzania.

Digital to sprzęt potrzebny do zrobienia wyjątkowego eventu, Knowledge to wiedza i doświadczenie w realizacji sprawdzonych formatów, a Village to wyjątkowe miejsce, które powstało do celów produkcji cyfrowych eventów. Digital Knowledge Village to kompleksowa realizacja konferencji i szkoleń w multimedialnej przestrzeni: centrum konferencyjne, studia digitalizacji wiedzy, laboratoria ICT, restauracja, miejsca relaksu oraz szereg innych udogodnień. Wszystko pod jednym dachem od koncepcji po produkcję i analizę treści cyfrowych.

1200 m2 powierzchni eventowej pozwala realizować ambitne i kreatywne projekty. Oferujemy multimedialne studio o czynnej powierzchni 350 m2 i aż 7 m wysokości, cyfrową produkcję eventu (profesjonalne nagłośnienie, oświetlenie sceniczne oraz projektory wizyjne), 12 nowoczesnych sal, przestrzeń ekspozycyjną i cateringową we foyer. Mimo warunków, jakie mamy, stworzyliśmy również kreatywną przestrzeń, jaką jest niewątpliwie sundeck na 3 poziomach z dobrym nagłośnieniem. 🙂

Posiadamy w pełni cyfrową infrastrukturę światłowodową, pozwalającą na realizację transmisji i nagrań wideo i audio, nawet w rozdzielczości UHD 4K. Profesjonalne nagrania i livestream aż do 100 000 osób to ogromna szansa dla wydarzeń kulturalnych, koncertów, gal, które nie mając szans na mainstream, mogą powalczyć o większe zainteresowanie. To wymarzona przestrzeń dla kreatywnych eventów, które żyją i pracują przez długi czas, a nie tylko w momencie realizacji. Szukamy nowych dróg, które pozwalają jak najlepiej docierać do potrzeb użytkowników. Pracujemy nad transmisjami i nagraniami sferycznymi 360 stopni oraz możliwością wykorzystania elementów rzeczywistości rozszerzonej (AR-VR) do cyfrowej produkcji eventów.

Digital Knowledge Village dysponuje także nowoczesnym studiem multimedialnym i badawczym oraz rozbudowanym zapleczem postprodukcyjnym. Oferujemy 3 w pełni wyposażone studia oraz doświadczoną ekipę realizatorów, specjalizujących się w realizacji webinariów, webshow, szkoleń wideo, filmów korporacyjnych, transmisji online, wideo learningu, badań i testów produktów (w tym eyetrackery). Posiadamy również studio green screen o powierzchni 80 m2 oraz mobilne studio transmisyjne, a także tłumaczenia symultaniczne i oprawę graficzną projektów eventowych.

Zależało nam, by wizualnie Digital Knowlede Village komponował się z budynkiem przy Puławskiej 465, który został wybrany jako jedna z 20 Polskich Ikon Architektury, tworząc razem spójną przestrzeń cyfrowej wioski wiedzy. Naszą wizję stworzyliśmy z EM Jednacz Architekci. Powstała architektura ekologicznie zrównoważona w oparciu o doświadczenie z wielu dziedzin życia. Postawiono na minimalizm i wyeksponowanie elementów technicznych budynku. Zastosowane kolory nie dominują w przestrzeni, a podkreślają faktury wykorzystanych surowców – betonu, drewna, cegły. Stworzyliśmy otwarte przestrzenie z dużą ilością przeszkleń zapewniających dostęp do światła dziennego. Ergonomia budynku została bardzo dokładnie przemyślana i przeanalizowana pod kątem specyfiki pracy. Symetryczne łącze internetowe do 400 Mbps umożliwia równoczesną pracę nawet kilkuset osób, bez zapychania się. Codziennie dla pracowników dostępne są świeże owoce z „Take a Fruit”.