Szefem nowego działu został Dawid Bartosik, były dziennikarz m.in. Polskiej Agencji Prasowej oraz współwłaściciel Centrum Monitoringu Mediów Mediaskop.
W ramach mapowania strumienia wartości wyodrębniliśmy tworzenie treści jako jeden z czterech kluczowych elementów obsługi klienta. Stąd też nasza decyzja, by stworzyć specjalizującą się w tym obszarze komórkę, która w oparciu o dziennikarskie doświadczenie jej pracowników skoncentruje się na tworzeniu wszelkiego rodzaju tekstów niezbędnych do realizacji działań wizerunkowych – mówi Agnieszka Bacińska, Managing Partner WALK PR.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Obok samego tworzenia treści, zespół będzie odpowiedzialny również za tworzenie strategii content marketingowych dla klientów Grupy WALK.
Nadrzędny pozostaje dla nas cel klienta. Naszą rolą będzie zaproponowanie takich rozwiązań contentowych, które pozwolą go szybko osiągnąć, a jednocześnie utrzymać pożądany efekt w długiej perspektywie – podkreśla Dawid Bartosik, Content Director WALK PR.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024