Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Komputronik wybiera agencję Think Kong

Komputronik powierza komunikację w mediach społecznościowych agencji Think Kong należącej do Grupy On Board.
O autorze
0 min czytania 2016-09-21

Współpraca została nawiązana na drodze konkursu ofert i obejmuje przygotowanie strategii wykorzystania kanałów social media. Kompleksowy plan wdrażany wspólnie z agencją obejmuje platformy Facebook, Twitter, Instagram, Google+, Youtube oraz LinkedIn.

Nad projektem, od początku września pracuje zespół Barbary Drapały. Umowa została podpisana na rok.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj