Znaczenie ma bowiem nie ich seksualność, ale to kim są, co sobą reprezentują, jakie mają pasje i zainteresowania.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Całość została podana w formie lekkiej, przyjemnej piosenki.
Śpiewamy? 😉
Ciało nie tylko nie powinno definiować kobiet, ale również ich ograniczać. Zobaczcie świetną reklamę podpasek, o której pisaliśmy tutaj >>
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
#LikeAGirl – kampania, której nikomu nie trzeba przedstawiać. Artykuł o niej tutaj >>
PS 3
Inna świetna reklama Always na temat stereotypizacji płci pięknej. Przeczytacie o tym tutaj >>
PS 4
Za długie paznokcie i rozpraszający biust – dlatego właśnie dziewczyny nie mogą kodować. Cały materiał na ten temat tutaj >>
Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!