Dorota Bubka (Artegence): Żadna naprawdę zauważalna i kreatywna kampania nie powstała bez przełamania jakiegoś schematu dla kategorii

Dorota Bubka (Artegence): Żadna naprawdę zauważalna i kreatywna kampania nie powstała bez przełamania jakiegoś schematu dla kategorii

Na pytania z Marketingowej 11 odpowiedziała tym razem Dorota Bubka - creative group head w Artegence.

1. W marketingu najważniejsze jest...

Z mojego punktu widzenia – odwaga. Żadna naprawdę zauważalna i kreatywna kampania nie powstała bez przełamania jakiegoś schematu dla kategorii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł...

To wie każda osoba z kreacji – najbardziej uskrzydla każdy wygrany przetarg. Potem zaczynają się schody. 

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć to…

Urlop macierzyński. Tak, zawodowo.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to...

Ten niezrealizowany :) 

5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć to…

Taka, której sens jest nieco szerszy, niż tylko słupki.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to...

Powszechne – co wciąż nie jest takie oczywiste – docenienie roli digitalu w komunikacji. Przekłada się to i na dobry branded content, na kwestię online wideo oraz na cały szereg innych zjawisk, które (co mnie cieszy, wiadomo) dla wielu firm stają się naturalne. 

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to...

Raz na jakiś czas w marketingu jest hype na jakieś działania, bez względu na to, czy pasują do marki, grupy docelowej i czy są skuteczne, czy nie. Kilka lat temu każdy brand chciał mieć swojego virala. W rezultacie każda marka komunikowała się podobnie. Nie wiem, czy są to działania przereklamowane, czy po prostu nieprzemyślane. Teraz też mam kilka takich typów, ale trochę za wcześnie, żeby je oceniać. 

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest…

Zaufanie.

9. Swoje inspiracje czerpię...

Z internetu, bo jest studnią bez dna. Nigdy nie przestaje mnie zaskakiwać. Pozytywnie i negatywnie. 

10. Moja kampania marzeń...

Każda następna. 

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że...

Zajmuję się marketingiem, dlatego, że codziennie uczę się nowych rzeczy i poznaję nowe branże. Dzięki temu jest szansa, że na emeryturze będę mogła dorobić sobie w „Jeden z dziesięciu” ;)

 

Dorota Bubka
Creative group head w Artegence

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij