Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zmiana na stanowisku PR Executive w ContentHouse

Funkcję PR Executive w ContentHouse objęła Diana Drobniak. Odpowiada za realizację projektów PR-owych i współpracę z działem redakcyjnym agencji przy projektach łączących komunikację PR z content marketingiem.
O autorze
1 min czytania 2016-09-28

Pierwsze kroki zawodowe stawiała w firmie z branży ochrony klimatu, gdzie odpowiadała m.in. za promocję projektów finansowanych z funduszy europejskich dla takich miast, jak: Wrocław, Kraków czy Olsztyn. Z wykształcenia jest inżynierem ochrony środowiska, studiowała również kulturoznawstwo – oba kierunki na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. 

W czasie nauki zdobywała doświadczenie w organizacjach studenckich. Zaczynała jako dziennikarz radiowy w stacji stworzonej przez RMF FM. Później pełniła funkcję dziennikarza, a potem szefa newsroomu w Studenckim Radiu17. Była również redaktorem naczelnym gazety studenckiej „BIS AGH”. Uwielbia czytać i zdobywać górskie szczyty. Drobniak na stanowisku PR Executive zastąpiła Joannę Dederko. 

Cieszę się, że Diana dołączyła do naszego zespołu. Ze względu na charakter pracy w agencji full service content marketingowej, jaką jest ContentHouse, doświadczenie Diany, w tym to redaktorskie, jest cennym atutem. Niewątpliwie zaowocuje on w prowadzonych przez nas projektach – mówi Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj