Pierwsze kroki zawodowe stawiała w firmie z branży ochrony klimatu, gdzie odpowiadała m.in. za promocję projektów finansowanych z funduszy europejskich dla takich miast, jak: Wrocław, Kraków czy Olsztyn. Z wykształcenia jest inżynierem ochrony środowiska, studiowała również kulturoznawstwo – oba kierunki na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
W czasie nauki zdobywała doświadczenie w organizacjach studenckich. Zaczynała jako dziennikarz radiowy w stacji stworzonej przez RMF FM. Później pełniła funkcję dziennikarza, a potem szefa newsroomu w Studenckim Radiu17. Była również redaktorem naczelnym gazety studenckiej „BIS AGH”. Uwielbia czytać i zdobywać górskie szczyty. Drobniak na stanowisku PR Executive zastąpiła Joannę Dederko.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Cieszę się, że Diana dołączyła do naszego zespołu. Ze względu na charakter pracy w agencji full service content marketingowej, jaką jest ContentHouse, doświadczenie Diany, w tym to redaktorskie, jest cennym atutem. Niewątpliwie zaowocuje on w prowadzonych przez nas projektach – mówi Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse.