Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Akademia Marketera w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

Jak wynika z raportu pt. „Kapitał ludzki w sektorze komunikacji marketingowej*” zatrudnienie w sektorze komunikacji marketingowej sukcesywnie wzrasta, a postępująca cyfryzacja będzie powodowała jego dalszy rozwój i wpływała na tworzenie nowych miejsc pracy.
O autorze
2 min czytania 2016-09-29

Wraz ze zmieniającą się rzeczywistością, zmieniają się także ramy zawodowe, pojawia zapotrzebowanie na nowe kompetencje oraz profesje. Warto więc podnosić swoje kwalifikacje i zdobywać kolejne umiejętności, aby odnieść sukces w tej intensywnie rozwijającej się branży.

Akademia Marketera w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego to oferta kierunków studiów podyplomowych skierowana do osób zainteresowanych doskonaleniem kompetencji w dziedzinie marketingu. Akademia skupia 4 różnorodne programy, przygotowujące do profesjonalnego funkcjonowania w obszarze marketingu internetowego, skutecznego planowania i realizowania kampanii reklamowych, jak i kompleksowego zarządzania marką.

Kierunek „Architekt marki” jako pierwszy na polskim rynku definiuje kompetencje osoby zarządzającej marką i nadaje temu stanowisku nową jakość. Zajęcia są tworzone i prowadzone przez najlepszych managerów od strony klienta oraz przedstawicieli agencji reklamowych, PR’owych czy domów mediowych. Przekazywana wiedza poparta jest wieloletnim doświadczeniem praktyków biznesu, którzy dbają, by była ona w pełni zgodna z najnowszymi trendami rynkowymi. Dzięki temu słuchacze zdobywają praktyczne umiejętności tworzenia silnych marek oraz kompetencje samodzielnego zarządzania marką wymagane przez duże, międzynarodowe korporacje. Studia to intensywne dwa semestry i ponad 200 godzin nauki, w czasie których słuchacze poznają zagadnienia m.in. takie jak: strategia marki, proces wprowadzania marki na rynek od strony klienta i agencji, pozycjonowanie cenowe, budowanie przewagi konkurencyjnej, rachunek zysków i strat, strategia marki w kanałach digital, badania ilościowe i jakościowe, zarządzanie sytuacją kryzysową czy planowanie mediów.

Studia podyplomowe „E-marketing w praktyce” umożliwiają uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenia e- biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego. Zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, dzięki czemu słuchacze zdobywają praktyczne umiejętności. Większość wykładowców to osoby zajmujące kierownicze i dyrektorskie stanowiska w agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM, buzz marketingowych czy e-mail marketingowych. Partnerem programu jest IAB Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Celem studiów podyplomowych „Strategiczna analiza rynku i konkurencji (Analityk rynku)” jest wyposażenie słuchaczy w zestaw narzędzi, umiejętności oraz wiedzę dotyczącą analiz rynku i konkurencji, niezbędnych do pracy na stanowiskach analitycznych. Studia adresowane są do menedżerów i specjalistów, chcących doskonalić umiejętności w zakresie wyszukiwania, przetwarzania oraz weryfikowania pozyskanych informacji, a także przygotowywania raportów biznesowych i analiz strategicznych. Program kształcenia zainteresuje osoby pracujące na stanowiskach, na których analiza rynku i konkurencji jest regularnie wykorzystywana – m.in. w działach marketingu, sprzedaży, zakupów czy wspierających analitycznie zarządy firm. Studia są także skierowane do osób planujących karierę w instytucjach finansowych oraz firmach doradczych.

Program studiów „Marketing i web design” ma na celu przekazanie słuchaczom wiedzy na temat internetowych projektów marketingowych, tak aby potrafili je wdrożyć „od pomysłu do działających aplikacji”. To kierunek łączący praktyczną wiedzę programistyczną z kompetencjami marketingowymi oraz umiejętnościami prowadzenia projektów. Studia zainteresują osoby chcące zgłębić wiedzę na temat technicznych aspektów marketingu internetowego. Program obejmuje zagadnienia takie jak m.in.: podstawy metodyki zarządzania projektami Scrum, podstawy technologii JavaScript czy znaczników HTML, umożliwiających zbudowanie najprostszej, statycznej strony WWW.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji o Akademii Marketera w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego znajduje się TUTAJ.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

* Raport zrealizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – we współpracy z SKM/SAR oraz ZFPR. Więcej informacji oraz pełna wersja raportu dostępne są: TUTAJ.