Polki to świadome konsumentki – już ćwierć miliona kobiet zaangażowało się w inicjatywę NIVEA

3,5 miliona odsłon, 250 tysięcy aktywnych użytkowniczek oraz 146 tysięcy Polek testujących 23 produkty NIVEA - to bilans pierwszego roku funkcjonowania Klubu Moja NIVEA. Internetowy klub powstał z myślą o kobietach, które świadomie podchodzą do pielęgnacji skóry.
O autorze
1 min czytania 2016-09-29

Platforma www.club.nivea.pl od września 2015 roku umożliwia Polkom darmowe testowanie wybranych produktów oraz edukuje w zakresie możliwości dbania o skórę i włosy dzięki interaktywnym e-learningom oraz ciekawym, eksperckim artykułom.  

W pierwszym roku działalności, Klub Moja NIVEA zorganizował 8 konkursów oraz 23 testy produktów, w których wzięło udział łącznie 146 tysięcy kobiet. To, jak bardzo Polki doceniają kosmetyki NIVEA, najlepiej odzwierciedla ranking produktów, w którym znalazło się już 6350 opinii. Co ciekawe, największym powodzeniem cieszyły się testy pomadek NIVEA – lip care’owe nowości każdorazowo testowało ponad 20 tysięcy Polek. 

Klub Moja NIVEA to nie tylko możliwość darmowego testowania wybranych kosmetyków, ale również ciekawe artykuły i interaktywne filmy, o czym najlepiej świadczy 165 tysięcy odsłon. – Lista podejmowanych tematów jest bardzo długa, a dodatkowych porad udziela również dermatolog, dr n. med. Magda Łuczkowska, która odpowiedziała już na 780 indywidualnych pytań uczestniczek klubu. W ciągu ostatniego roku Klub Moja NIVEA został doceniony nie tylko przez konsumentki, ale również przez ekspertów – dwiema nominacjami w prestiżowym konkursie Golden Arrow 2016 – mówi Martyna Kostrzyńska, PR Manager NIVEA. Rejestracja w Klubie Moja NIVEA jest bardzo prosta – wystarczy jedynie podać swoje imię i adres e-mail, ewentualnie dołączyć przez Facebook. Szczegółowe informacje znajdują się na www.club.nivea.pl.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj