Chce się Ż od 160 lat. Nowa kampania marki Żywiec

W tym roku Żywiec świętuje okrągły jubileusz i z tej okazji pod hasłem „Chce się Ż od 160 lat” marka rozpoczęła kampanię, w której manifestuje nieustającą radość z życia.
O autorze
1 min czytania 2016-09-29

Od 160 lat piwo Żywiec towarzyszy Polakom w celebrowaniu ich apetytu na życie. W nowych spotach, które od poniedziałku (26.09.) oglądać można w telewizji, Żywiec w lekki, humorystyczny sposób przedstawia opowieść o niesamowitej „chęci do Ż” jaka przez te wszystkie lata towarzyszyła Polakom. – Taki jubileusz to doskonała okazja by przypomnieć, że za Żywcem stoi autentyczna historia wpisana w życie kolejnych generacji Polaków – mówi Monika Straszak, senior brand manager marki Żywiec.

Dwie 30-sekundowie reklamy emitowane są we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także na VOD. Ponadto komunikacja Żywca obejmie również media społecznościowe, prasę, nośniki zewnętrzne oraz materiały w punktach sprzedaży. 

W ramach nowej kampanii Żywiec przygotował też szereg działań celebrujących ten ważny dla marki jubileusz. Do sklepów w całej Polsce trafiła właśnie limitowana edycja piwa Żywiec Szampańskie, którym każdy będzie mógł wznieść toast za długie i szczęśliwe Ż.

W październiku z kolei ponownie otwarte zostanie odnowione Muzeum Browaru w Żywcu. Nowoczesna, interaktywna wystawa przystosowana jest do rosnących oczekiwań zwiedzających i jeszcze ciekawiej prezentuje historię Browaru, marki Żywiec i bogactwo piwnego świata.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię dla marki Żywiec stworzyła agencja Ogilvy&Mather. Motyw przewodni komunikacji oraz materiały POS zaprojektowała agencja JUST. Za działania digital odpowiada agencja Gong, działania PR – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest. Spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film.

Słuchaj podcastu NowyMarketing