Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Chyba beżowy?!

Post, który wywołał lawinę lajków, komentarzy i udostępnień. „Chyba beżowy” - najczęściej cytowany w social mediach kolor farby Bondex Smart Paint - w ciągu jednego dnia podbił serca internautów.
O autorze
1 min czytania 2016-09-30

Proces tworzenia nazw dla naszych produktów nie jest standardowy i nie przebiega wedle ściśle określonego schematu. Jedynym wspólnym mianownikiem jest zadanie: wymyślenie oryginalnych nazw, często dla kilkudziesięciu produktów – tłumaczy Aneta Jarosz – Palach, Brand Manager marki Bondex. Jak dodaje, nazwy te powinny przede wszystkim określać kolor farby, ale też być na tyle ciekawe, by zwracały uwagę i łatwo zapadały w pamięć. W przypadku Smart-Paint zadanie to potraktowano dosłownie.  

Jak się okazuje, sukces tkwi w prostocie i często to, co wydaje nam się oczywiste, budzi największe zainteresowanie. „Must have tego sezonu” czy „Idę na zakupy! Kocham ten kolor” – to tylko część z komentarzy, jakie pojawiły się w sieci. Jak się okazuje nazwa farby nie jest przypadkowa i ma ona swoją genezę. – Kolor beżowy, ecru czy kremowy? Różnica jest subtelna. Mówimy, że to mężczyźni mają problem z rozróżnieniem kolorów. Jednak w tym przypadku granica pomiędzy odcieniami jest tak mała, że często staje się trudna do zdefiniowania. Tak było i tym razem. Mieliśmy problem z dobraniem trafnej nazwy do tego koloru, aż padło hasło: „Chyba beżowy” i tak już zostało – dodaje z uśmiechem Aneta Jarosz-Palach.  

Zaledwie jednego dnia post dotyczący farby Smart-Paint zebrał ponad 7 tysięcy lajków, 66 komentarzy i blisko 3500 udostępnień, a „Chyba Beżowy” zyskał popularność i sympatię wśród internautów. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj