Reklama dnia: Za bycie sobą trzeba czasami zapłacić ogromną cenę – zaskakująca kampania I AM Vodka

Reklama dnia: Za bycie sobą trzeba czasami zapłacić ogromną cenę – zaskakująca kampania I AM Vodka
Sabel Gonzales - piękna, smukła modelka, która z powodzeniem może być twarzą okładki każdego magazynu modowego.
O autorze
1 min czytania 2016-09-30

Okazuje się, że bycie nią ma jednak cenę, którą nie każdy jest w stanie zapłacić: utrata przyjaciół i członków rodziny, zwolnienie z pracy, cztery złamane żebra, dwanaście tysięcy dolarów i dziewięć operacji.

Brzmi niewiarygodnie? Wyjaśnienie jest bardzo proste. Sabel Gonzales urodziła się jako mężczyzna i przeszła operacje zmiany płci. Droga, którą musiała przebyć, aby w pełni stać się sobą, była bardzo wyboista. 

Kampania została zrealizowana przez markę I AM Vodka. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zobaczcie cały spot:

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W innym odcinku naszego cyklu pisaliśmy już o reklamie, która porusza temat transgender. Z pewnością kojarzycie kampanię Nike Unlimited – tutaj >> całość.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

PS 2

Inne pomysłowe reklamy wódki, które z pewnością Was zainteresują:



PS 3

Przeczytajcie też artykuł, w którym piszemy o najnowszym spocie Johnnie Walker z Podsiadło i Bogusławem Lindą. Do Waszej dyspozycji tutaj >> .

Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!