Druga odsłona kampanii AGD marki Siemens

Druga odsłona kampanii AGD marki Siemens

Ruszyła jesienna odsłona kampanii poświęconej AGD do zabudowy Siemens iQ700. Silną kampanię on-line uzupełniać będą aktywności w mediach społecznościowych, działania PR oraz billboard sponsorski w największych stacjach TV.

Technologia iSensoric. Inspirujące możliwości.
Seria iQ700. Najnowsza generacja urządzeń do zabudowy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Poświęcona nowej linii AGD do zabudowy Siemens iQ700 kampania potrwa do połowy listopada. Centralnym punktem działań promujących będzie emisja billboardu sponsorskiego w największych stacjach telewizyjnych oraz w telewizji VOD. Ponadto, kampanię telewizyjną wspierać będzie silna obecność w Internecie, w ramach której powstał dedykowany landing page na stronie marki, a także zaplanowano emisję bannerów promujących na największych portalach horyzontalnych. Wszystkie działania uzupełniać będą aktywności na porównywarkach cenowych oraz eCommerce, a także komunikacja PR i w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook, czy Youtube.

Kampanię przygotowali:
Billboard sponsorski – Centrala BSH
Kampania on-line – ACR Media House Sp. z o.o

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij