„Zagraj mecz z Michałem Winiarskim” – promocja konsumencka marki Luksja

Od 25 lat Luksja tworzy kosmetyki do mycia ciała przeznaczone głównie dla kobiet. Od niedawna marka dzieli się swoim wieloletnim doświadczeniem również z mężczyznami. Teraz, dzięki wyjątkowej promocji konsumenckiej każdy klient, który dokona zakupu dwóch dowolnych kosmetyków z linii Care Pro...
O autorze
1 min czytania 2016-10-06

…w tym przynajmniej jednego produktu Care Pro MEN, będzie miał szansę zagrać w wielkim meczu z ambasadorem marki – Michałem Winiarskim.

Wieloletnie doświadczenie marki oraz obserwacja rynku i potrzeb konsumentów pokazały, że nie tylko kobiety, ale również coraz więcej panów poszukuje produktów dopasowanych do swoich wymagań. Marka wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom wprowadziła na rynek nową linię żeli do mycia ciała dla mężczyzn Luksja Care Pro MEN, zawierającą odpowiednio dobrane składniki aktywne dla zaspokojenia różnych gustów i wymagań.

Tworząc nową linię żeli pod prysznic Luksja Care Pro MEN myśleliśmy o mężczyźnie młodym, aktywnym, wysportowanym. Dokładnie takim, jakim jest Michał Winiarski. Dodatkowo badania przeprowadzone dla nas przez Millward Brown wykazały, że jest on niezwykle lubianym i cenionym przez Polaków sportowcem. Jednym słowem wzorem do naśladowania. Bardzo nas to cieszy, że teraz dzięki marce Luksja, rzesze fanów Michała będą miały szansę na spełnienie swojego marzenia, czyli na poznanie Michała osobiście i zmierzenie się z nim na boisku – mówi Monika Modrzejewska, Brand Manager marki Luksja.

1 października 2016 roku marka rozpoczęła dwumiesięczną promocję konsumencką „Zagraj mecz z Michałem Winiarskim”. Każdy, kto kupi dwa dowolne produkty marki z linii Care Pro, w tym przynajmniej jeden produkt z linii męskiej, zachowa i zarejestruje dowód zakupu oraz odpowie na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinieneś zagrać mecz z Michałem Winiarskim” weźmie udział w konkursie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co tydzień, przez cały czas trwania promocji, można będzie wygrać 30 zestawów kosmetyków Luksja oraz 20 piłek z podpisem Michała Winiarskiego. Na 40 szczęśliwców, którzy najlepiej odpowiedzą na pytanie konkursowe i przekonają jury, że to właśnie oni powinni zagrać z mistrzem, czeka nagroda główna w postaci meczu z ambasadorem marki Michałem Winiarskim! Na potrzeby akcji w punktach sprzedaży w całym kraju pojawi się specjalna edycja wariantów żeli pod prysznic z linii Luksja Care Pro, oznaczonych promocyjnymi nakładkami.

Akcja promocyjna trwa od 1 października do 30 listopada 2016 r. Produkty biorące udział w konkursie: żele pod prysznic Luksja Care Pro oraz Luksja Care Pro MEN. Organizatorem promocji jest i360 Sp. z o.o. Więcej informacji oraz regulamin dostępne są na stronie www.luksja.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się