Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie

Lubelska, najbardziej kolorowa marka alkoholu w Polsce może pochwalić się nowym designem butelki i etykiety. Dzięki odświeżonemu wizerunkowi Lubelska sprawdzi się nie tylko jako partner dobrej zabawy, ale też podczas bardziej eleganckich okazji. Produkt w nowej odsłonie jest już dostępny na rynku.

Lubelska to marka, która wyznacza trendy w kategorii alkoholi smakowych w Polsce i znana jest z szerokiej palety naturalnych smaków, żywych kolorów oraz różnych pojemności. Aby jeszcze lepiej oddać innowacyjny charakter marki, Stock Polska postanowił odświeżyć jej wizerunek. Co się zmieniło? Butelka w wariancie 500 ml zyskała nowy kształt, który wzmacnia jakość produktu i daje mu bardziej wyszukany wygląd. Dzięki temu Lubelska, do tej pory kojarzona przede wszystkim z dobrą zabawą i imprezowym starterem – co nadal pozostaje w duchu marki – teraz sprawdzi się także podczas eleganckich okazji, a butelka świetnie będzie prezentować się na stole.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dla wielbicieli mniejszych pojemności Stock przygotował coś wyjątkowego – butelka Lubelskiej w wariancie 200 ml będzie wierną kopią wersji półlitrowej. Rebranding dotyczy także etykiety, która stała się bardziej czytelna i uwydatnia to, co skradło serca i podniebienia konsumentów – owocowe smaki. Soczyste grafiki z pewnością wyróżnią Lubelską na sklepowych półkach i będą cieszyć oko na eleganckich stołach.

Rebranding marki to odpowiedź Stock Polska na wymagające oczekiwania konsumentów i kolejny krok w rozwoju portfolio firmy. Zależało nam, żeby nowy design jak najlepiej komunikował główne atrybuty marki – jej jakość, naturalne, owocowe smaki oraz pozytywne nastawienie do życia. Dzięki zmienionej butelce Lubelska z powodzeniem sprawdzi się także podczas bardziej eleganckich okazji – powiedziała Karolina Wróblewska, Senior Brand Manager, Stock Polska.

Rebranding dotyczy wszystkich pojemności wódki Lubelska. Rebranding marki będzie wspierany w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży.

Lubelska o pojemności 500 i 100 ml w nowym wydaniu jest już dostępna na rynku. Wkrótce na półki trafi również nowa odsłona butelki 200 ml.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij