Wszyscy jesteśmy królikami doświadczalnymi. Ty też!

To hasło akcji i zarazem tytuł nowego spotu, zrealizowanego w ramach kampanii obywatelskiej „Wolne od GMO? Chcę wiedzieć!”. Celem akcji jest zbiórka podpisów pod petycją na rzecz wprowadzenia w Polsce systemu znakowania żywności „wolne od GMO” (genetycznie modyfikowanych organizmów).
O autorze
1 min czytania 2016-10-07

Zebrane podpisy trafią na ręce parlamentarzystów.

Bohaterowie promującego akcję spotu: Kuba, Ania, Kasia, Krzysztof, Marcin, Józef są konsumentami, jak każdy z nas. Ich historie są przykładami na to, jak bardzo można się mylić, codziennie wybierając żywność dla siebie i swoich bliskich.

Sprzeciwiamy się̨ traktowaniu konsumentów jak królików doświadczalnych. Uważamy, że kupowana przez wszystkich żywność́ powinna być́ bezpieczna, dobrej jakości i odpowiednio oznakowana. Naszym celem jest wprowadzenie w Polsce systemu jednolitego znakowania „wolne od GMO”, informującego, że dany produkt nie zawiera genetycznie modyfikowanych organizmów, a mięso, nabiał i jaja pochodzą̨ od zwierząt karmionych paszami bez GMO. – tłumaczy Przemysław Stańczak, koordynator kampanii.

W ramach akcji zaplanowano kampanię billboardową w 4 polskich miastach (Łódź, Warszawa, Wrocław, Kraków), a także emisję spotu w Telewizji Polskiej (organizator stara się o bezpłatny czas antenowy, zarezerwowany dla organizacji pożytku publicznego). Za koncepcje spotu odpowiada Sweet Jesus! Creatives.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizator akcji Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO) od 2004 roku działa dla dobra wspólnego. Specjalizuje się w prowadzeniu kampanii obywatelskich. Dotychczas w jego działania (m.in. petycje) zaangażowało się ponad 300 000 obywateli.

#PrzerwijEksperyment

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się