BlaBlaCar i LOTOS przedłużają promocję dla klientów

Serwis zaufanych wspólnych przejazdów – BlaBlaCar oraz sieć stacji paliw LOTOS przedłużają do 20 listopada br. wspólną promocję dla kierowców i pasażerów aranżujących swoje podróże za pośrednictwem platformy BlaBlaCar.pl. Na kierowców czeka zniżka na paliwo w wysokości 10 gr na litrze oraz kawa...
O autorze
1 min czytania 2016-10-07

…za złotówkę, którą mogą cieszyć się także pasażerowie.

Stacje paliw sieci LOTOS są miejscem częstych spotkań użytkowników serwisu BlaBlaCar, którzy od lipca chętnie korzystają z atrakcyjnych rabatów na paliwo i kawę. Liczba wykorzystanych kodów po pierwszym miesiącu akcji wzrosła niemal sześciokrotnie. Dodatkowo, aż 84% ankietowanych użytkowników serwisu, którzy skorzystali z promocji, oceniło ją pozytywnie.* Wyniki zachęciły serwis BlaBlaCar oraz sieć stacji paliw LOTOS do przedłużenia współpracy, dzięki czemu działania promocyjne potrwają jeszcze przynajmniej do 20 listopada.

Jak działa promocja? Kierowcy, po dodaniu przejazdu o długości co najmniej 75 km i zaakceptowaniu przynajmniej jednego pasażera, otrzymują kody kreskowe na adres poczty elektronicznej, uprawniające do zniżek na paliwo i kawę. Zniżka na maksymalnie 90 litrów paliwa (oleju napędowego lub benzyn) dziennie wynosi 10 groszy za litr i jest ważna codziennie przez dwa miesiące od otrzymania kodu. Jednorazowy kod na zakup kawy za 1 złoty można wykorzystać przez dwa miesiące. Kod na promocyjną kawę w ten sam sposób dostają także pasażerowie po zarezerwowaniu przejazdu.

Zniżki na paliwa są honorowane na wszystkich stacjach sieci LOTOS w Polsce, a zniżki na kawę na tych stacjach sieci LOTOS, które mają dedykowaną strefę kawową Cafe Punkt. Najbliższą stację sieci LOTOS można znaleźć na stronie stacje.lotos.pl oraz za pomocą aplikacji mobilnej LOTOS dla kierowcy, dostępnej na urządzeniach mobilnych z systemem Android, Windows Phone oraz iOS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja prowadzona jest do 20 listopada na wszystkich stacjach LOTOS w Polsce.

W ramach akcji wykorzystywane są materiały out of home, takie jak ulotki, zawieszki na węże dystrybutorów paliw, plakaty na stacjach paliw LOTOS w całej Polsce, co-brandowane reklamy w Internecie oraz własne kanały komunikacyjne obu marek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się