Gigant stworzył ponad sto zabawnych i zaledwie 10-sekundowych spotów. Każdy z nich opowiada o sytuacji, w której warto skorzystać z pomocy specjalnej asystentki głosowej – Alexa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Reklamy zostały oparte na prawdziwych historiach użytkowników.
Zobaczcie sami kilka z nich:
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zapowiedź kampanii widać już we wcześniejszym 30-sekundowym spocie Amazona:
PS 2
Krótkie formy reklamowe doskonale potrafił wykorzystać także Wieden + Kennedy:
PS 3
Swoich sił próbował tutaj również Old Spice czy Skittles:
Poprzednie Reklamy dnia znajdziecie tutaj.