Koncept wymyślony przez agencję pokazuje, że prawdziwego stylu nie można uchwycić jednym słowem jak “rockowy” czy “elegancki”, bo styl to zbiór różnych elementów – jest mieszanką trendów, charakteru i stylu życia.
Każdy ze stylów jest opisany jednym rozbudowanym hashtagiem np. #SportyBlackAvantgarde, #MilitaryHip-HopBusiness czy #BlackTechnoMinimal.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W tej edycji kreator lookbooków umożliwi użytkownikom tworzenie własnych stylizacji w oparciu o ubrania dostępne na Allegro. Na sesji zdjęciowej sfotografowane zostały lookbookowe inspiracje dostępne na http://mamswojstyl.allegro.pl/#/lookbook . Stylizacje przygotował Robert Kiełb.
Spoty wyreżyserował Mikołaj Sadowski, Creative Director i jeden z założycieli 180heartbeats + JUNG v. MATT, za zdjęcia odpowiada Piotr Uznański. Scenografię z luster przygotował Kuba Zwolak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing