Celem promocji jest wsparcie sprzedaży serków marki Bakuś, przy jednoczesnym odkrywaniu i rozwijaniu w dzieciach talentów do różnego rodzaju aktywności intelektualnych i fizycznych. Oprócz losowanych co tydzień nagród, przydatnych w doskonaleniu innej „supermocy”, na koniec każdego miesiąca będzie można wygrać dodatkową nagrodę pieniężną o wartości 5 000 złotych. Pierwszych 4 000 uczestników otrzyma również bezpłatne audiobooki z bajkami dla dzieci. Loterię dla firmy Bakoma, przygotowała agencja Albedo Marketing, której oferta zwyciężyła w przetargu na obsługę akcji. Zabawa skierowana jest do rodziców dzieci w wieku od 4 do 10 lat i potrwa do 5 lutego 2017 roku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024