Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

OS3 ma już 20 lat!

Aż trudno uwierzyć, ale to już 20 lat! Jesteśmy jedną z najdłużej istniejących agencji reklamowych w kraju. Przez te dwie dekady mogliśmy nie tylko obserwować, ale co najważniejsze, czynnie uczestniczyć w tworzeniu się rynku reklamy online w Polsce.
O autorze
2 min czytania 2016-10-28

Od małej firmy prowadzonej przez kilku zapaleńców do agencji strategiczno-kreatywnej, zatrudniającej blisko 70 ekspertów w swoich dziedzinach. Przez ten czas, dzięki zaufaniu Klientów, stworzyliśmy setki efektywnych i angażujących kampanii. Jak wyglądała nasza droga do nowej cyfrowej rzeczywistości?  

Historia OS3 zaczęła się w 1996 roku. To wtedy kilku pasjonatów zainspirowanych możliwościami mało jeszcze znanego w Polsce Internetu postanowiło pokazać, że to nie tylko nowinka technologiczna, ale realna szansa na dotarcie do Klientów polskich przedsiębiorców i organizacji. Nie była to łatwa droga. Za nami kilka kryzysów branży, trudnych realizacji i rozczarowań. Od przekonywania do założenia prostej elektronicznej wizytówki firmy, dotarliśmy jednak do miejsca, gdzie tworzymy złożone, wielopoziomowe kampanie reklamowe wykorzystujące różne kanały dotarcia.  

– Aż trudno uwierzyć, jak przez te 20 lat zmienił się rynek reklamy w Polsce. Z pełną odpowiedzialnością możemy mówić o prawdziwej rewolucji – komentuje Marcin Maj, Prezes OS3 i OS3 Group, który z agencją związany jest już od 14 lat – To jak Internet wszedł do naszego codziennego życia i stał się jego integralną częścią, tylko pokazuje, że droga, którą obraliśmy dwie dekady temu, była słuszna. Dzisiaj dzięki intensywnej pracy – nie tylko świetnym kreacjom i pomysłom, ale także unikatowemu podejściu do budowania relacji z Klientami – możemy wciąż się rozwijać i tworzyć kolejne efektywne projekty.  

Sama agencja przeszła szereg przemian. Przez lata byliśmy jednym z czołowych twórców skrojonych na miarę stron www i kampanii online. I byliśmy w tym naprawdę nieźli. Jednocześnie bacznie obserwowaliśmy przemiany, konkurencję i słuchaliśmy oczekiwań rynku. W odpowiedzi na potrzeby Klientów postanowiliśmy iść o krok dalej. Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy strategię bycia agencją, która jest w głównej mierze  partnerem biznesowym. OS3 dzisiaj to organizacja dostarczająca nie tylko świetne koncepty reklamowe, ale przede wszystkim rozwiązania, które pozwalają na budowanie i wzmacnianie biznesu Klienta bez względu na kanał komunikacyjny – czy to offline, czy online. Tego wszystkiego nie byłoby jednak bez najważniejszego czynnika – zaufania Klientów.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przez ten czas pozyskaliśmy szereg Klientów, którzy na wiele lat pozostali z nami. Znane i szanowane marki powierzyły nam projekty pozwalające na wspólne tworzenie ciekawych kampanii, kreowanie na nowo ich światów wartości. PKO Bank Polski, Hasbro, NN Investment Partners, CCC – to tylko niektóre firmy od lat pracujące z ekipą OS3. To dzięki Klientom możemy także pochwalić się kilkunastoma nagrodami w polskich i zagranicznych konkursach, w tym pierwszą w historii krajowej branży nominacja Cannes Lions w 2003 roku. 

Jesteśmy dumni z dotychczasowych osiągnięć, ale nie zamierzamy spocząć na laurach. – Rok  okrągłej rocznicy to dla nas czas kolejnych istotnych przemian. Poszerzyliśmy nasze kompetencje o działania shopper marketingowe dzięki współpracy z ekspertem w tej dziedzinie na polskim rynku – agencją H2O Creative. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W parę miesięcy zrealizowaliśmy z sukcesem już kilka wspólnych projektów z naprawdę dobrymi efektami, co tylko potwierdza, że to był dobry mariaż. Rozbudowujemy strukturę organizacyjną oraz system zarządzania i procedur. Inwestujemy w działania social mediowe, które są dzisiaj jednym ze stałych elementów oferowanych konceptów. Powoli też rozwijamy usługi PR-owe dla naszych Klientów. Co dalej? Internet to morze możliwości. M – commerce, siła oddziaływania e-influencerów, marketing rekomendacji, nowoczesne technologie przenoszące użytkowników w świat cyfrowy, nowe formy interaktywnej video-komunikacji. Przyglądamy się tym wszystkim trendom, szukając szans na poszerzanie naszych kompetencji – podsumowuje Maj. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przed nami kolejne, pasjonujące wyzwania. W tym miejscu chcielibyśmy podziękować tym, bez których nasz sukces nie miałby miejsca, a OS3 nie byłoby tą agencją, którą jest dzisiaj – naszym byłym i obecnym pracownikom, partnerom i współpracownikom. To Wy i wasza ciężka praca, poświęcony czas, zapał do działania i otwarte głowy każdego dnia budowały i wciąż budują siłę tej firmy. Jesteście super i cieszymy się, że byliście i jesteście częścią naszej ekipy! 

Na koniec powiemy jedno – to nie jest nasze ostatnie słowo!