Gdzie zaczyna się szaleństwo?

To, co w jednych budzi strach i wydaje się skrajnie niebezpieczne, dla innych – dzięki doświadczeniu i umiejętnościom – może być inspirującym wyzwaniem. Pokonywanie swoich słabości i przeciwności losu napędza ich do działania i pozwala na nowo wyznaczać granice tego, co możliwe.
O autorze
1 min czytania 2016-11-02

Świętując 50-lecie swego istnienia, marka The North Face prezentuje sylwetki ludzi, których wyczyny motywują innych do odkrywania otaczającego świata.

Wspinacze Conrad Anker, Emily Harrington, Alex Honnold i Renan Ozturk, snowboardzista Xavier De Le Rue, czy narciarka Angel Collinson to tylko kilka z wielu wybitnych postaci ze świata sportów górskich i outdoorowych, które przez 50 lat związane były z marką The North Face.

Wszyscy oni są bohaterami kampanii „Question Madness”, składającej się z serii filmów, w których zaprezentowano indywidualne motywacje stojące za ich ciągłą gotowością do rozwoju i podejmowania kolejnych wyzwań. W produkcjach wykorzystano zapierające dech w piersiach ujęcia nakręcone w czasie wypraw w najodleglejsze zakątki świata./

„Kampania ta rusza w takim momencie historii naszej marki, w którym eksploracja – rozumiana bardzo szeroko – ma większe znaczenie niż kiedykolwiek. Jako społeczeństwo definiujemy na nowo tradycyjne instytucje i systemy wartości. To, co jeszcze niedawno było uznawane za nieosiągalne, dziś jest czymś normalnym. Oddajemy hołd tym, którzy mają odwagę iść swoją drogą i wyznaczać swoje własne kryteria sukcesu.” – tłumaczy Todd Spaletto, prezes The North Face.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współtwórcą filmów „Question Madness” jest Stacy Peralta, legenda skateboardingu, surfer i filmowiec. Jak tłumaczy – „Prawdziwi pasjonaci sportu codziennie przekraczają cienką linię, która oddziela postęp od szaleństwa. Miałem okazję spędzić dużo czasu z bohaterami tych filmów i moim zdaniem są oni często źle odbierani.

Dla wielu z nas to, co robią, jest szaleństwem. Jednak oni za każdym razem, gdy do czegoś dążą, działają na najwyższych obrotach. Osiągając w takiej sytuacji cel czujesz się niesamowicie wyzwolony. Gdy wszystko inne przestaje mieć znaczenie i zostajesz tylko ty i ten moment – to najwspanialsze uczucie na ziemi.”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Question Madness, to nie tylko znani sportowcy. The North Face zaprasza wszystkich do dzielenia się swoimi historiami związanymi z przełamywaniem własnych granic, poprzez użycie hasła #QuestionMadness w mediach społecznościowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poniżej seria filmów Question Madness:

Główny film

Alex Honnold

Renan Ozturk

Conrad Anker

Angel Collinson