Datalicious Breakfast – Scoring Twoja tajna Broń!

Datalicious Breakfast – Scoring Twoja tajna Broń!

Już 16 listopada odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Datalicious Breakfast. Wśród prelegentów pojawiają się m.in. Urszula Sławek (Media&Leads), Krzysztof Nowicki (Ignition One) oraz Hubert Świtalski (Ströer Digital Media). Zarejestruj się już teraz.

Datalicious Breakfast to cykliczne śniadanie edukacyjne dla marketerów. Podczas kolejnego spotkania dowiesz się, jak określać efektywność emitowanych reklam (atrybucja wielokanałowa) oraz jak mierzyć rzeczywistą liczbę wyświetleń reklam na stronie, ich skuteczność oraz zaangażowanie użytkowników (ad visibility). Poznasz scoring – sposób automatyzacji, który przy zachowaniu prostoty obsługi, pozwala na prowadzenie spersonalizowanej komunikacji 1:1 w czasie rzeczywistym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Uczestnicy będą mieli także okazję spotkać się z marketerami z różnych branż i wymienić doświadczeniami.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Zarejestruj się już teraz.

Agenda wydarzenia:

08:40 – 09:10 Rejestracja i powitanie gości / Networking
09:15 - 09:45 Scoring - tajna broń współczesnego marketera. (Krzysztof Nowicki)
09:45 - 10:15 Efektywne wykorzystanie modeli atrybucji. (Urszula Sławek)
10:15 - 10:45 Advisibility - co to jest i jak zmieni rynek reklamowy? (Huber Świtalski)
10:45 - 11:30 Dyskusja z uczestnikami / Networking

Datalicious Breakfast – Scoring Twoja tajna Broń! odbędzie się 16 listopada w Warszawie w The Brain Embassy, Adgar Park West, Al. Jerozolimskie 181, Budynek „b” (5 piętro).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij