Czteryczwarte dla Lecha Premium

Czteryczwarte dla Lecha Premium

W wyniku wygranego przetargu firma Czteryczwarte Brand Design opracowała nowy wizerunek marki Lech. Efekty pracy możemy już oglądać na półkach sklepowych.

Dotychczasowy design produktu nie był zmieniany od 2011 roku. W związku z tym brakowało mu nowoczesności i świeżości, zarówno w kontekście dopasowania do platformy komunikacyjnej, jak i trendów w projektowaniu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zadaniem dla Czteryczwarte Brand Design był nowy design Lecha, mający na celu komunikację cech wizerunkowych marki, takich jak: nowoczesność, premium, orzeźwienie, energia, optymizm. Klientowi zależało na zmianie ewolucyjnej, respektującej kapitał wizualny marki, w szczególności kolorystyki i stałych elementów BI, decydujących o rozpoznawalności („tab” z pionowo ustawionymi literami LECH).

Pracując nad marką, projektanci Czteryczwarte zadbali przede wszystkim o większą siłę opakowania i poprawę widoczności na półce. Wprowadzono ożywienie kolorów, zmianę ich nasycenia i tekstury, by uzyskać efekt orzeźwiającej, energetycznej zieleni i zwiększyć wrażenie chłodu i świeżości. Celem redesignu było także podniesienie postrzeganej jakości marki, stąd uproszczenie logotypu i zmiana formy liternictwa na bardziej współczesną i prostszą.

Tak zaprojektowany Lech jest teraz wyrazisty i pewny siebie!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij