Marketerze, zostań mistrzem w automatyzacji marketingu!

Marketerze, zostań mistrzem w automatyzacji marketingu!
Pracujesz w dziale marketingu? Wiemy, że chcesz działać efektywnie i solidnie, bo właśnie z efektów swoich działań jesteś rozliczany.
O autorze
1 min czytania 2016-11-07

Wiemy także, że chcesz dogłębnie poznawać potrzeby swojej grupy docelowej i interakcje, jakie zachodzą na linii klient-marka. Ale czy na pewno wiesz, jak powinieneś zarządzać zaangażowaniem użytkownika? Czy nie czujesz się trochę zagubiony w gąszczu wielu narzędzi do automatyzacji marketingu?

Przyjdź 16 listopada na Datalicious Breakfast – śniadanie edukacyjne dla marketerów, podczas którego:

  • Dowiesz się jak określać efektywność emitowanych reklam (atrybucja wielokanałowa) oraz jak mierzyć rzeczywistą liczbę wyświetleń reklam na stronie, ich skuteczność oraz zaangażowanie użytkowników (ad visibility)
  • Poznasz scoring – sposób automatyzacji, który przy zachowaniu prostoty obsługi, pozwala na prowadzenie spersonalizowanej komunikacji 1:1 w czasie rzeczywistym! Koniec ze żmudną i nieefektywną segmentacją – postaw na sprawdzone i inteligentne rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję, które z powodzeniem wdraża coraz więcej marketerów!
  • Spotkasz się z marketerami z różnych branż, z którymi będziecie mogli wymienić się doświadczeniami
  • Gwarantujemy, że spędzisz z nami bardzo miły poranek, z którego wyniesiesz praktyczną wiedzę do zastosowania w swojej firmie 🙂

Wstęp na wydarzenie jest wolny, zapraszamy do zapisów!

http://bit.ly/Scoring_DataliciousBreakfast

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdy z uczestników spotkania otrzyma także e-booka o scoringu.

Datalicous Breakfast – 16 listopada 2016 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Miejsce:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

The Brain Embassy, Adgar Park West, Al. Jerozolimskie 181, Budynek „b” (5 piętro).

Agenda wydarzenia:

08:40 – 09:10 Rejestracja i powitanie gości/Networking

09:15 – 09:45 Scoring – tajna broń współczesnego marketera. (Krzysztof Nowicki, IgnitionOne)

09:45 – 10:15 Efektywne wykorzystanie modeli atrybucji. (Urszula Sławek, Media&Leads)

10:15 – 10:45 Advisibility – co to jest i jak zmieni rynek reklamowy? (Huber Świtalski, Ströer Digital Media)

10:45 – 11:30 Dyskusja z uczestnikami/Networking

W tej edycji szczególnie zapraszamy do uczestnictwa marketerów działających w branżach retail, finansowej, turystycznej oraz motoryzacyjnej.

 

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.