Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy serwis korporacyjny Agros-Nova

Ruszył nowy serwis korporacyjny grupy Agros-Nova www.agrosnova.pl. Odświeżona, przejrzysta strona ma przede wszystkim zapewnić swobodny dostęp do informacji wyszukiwanych w serwisie. Za jego przebudowę odpowiedzialna jest agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
O autorze
1 min czytania 2013-02-19

Głównym celem przy tworzeniu serwisu korporacyjnego Agros-Nova było postawienie na jego użyteczność i wygodę w obsłudze. Strona główna rozdziela ruch do najważniejszych informacji o firmie, jej strategii i celów, a także o uzyskanych certyfikatach i nagrodach. Dzięki czytelnej architekturze informacji łatwo można zapoznać się z markami Agros-Nova.

Każda marka ma swoją podstronę brandu, gdzie znajdują się prezentacje poszczególnych kategorii produktowych, a także zdjęcia – dostępne w wysokiej rozdzielczości. Wartością dodaną dla użytkownika są również informacje o przeprowadzonych kampaniach i kalendarium wybranych marek.

Istotnym elementem serwisu jest rozbudowane biuro prasowe, dostępne dla zalogowanych dziennikarzy. Znajdują się tam m.in. pełne wersje informacji prasowych, zdjęcia produktów oraz zakładów produkcyjnych, a także logotypy. Dodatkowo istnieje możliwość zapisania się na tzw. Press Alert, który powiadomi użytkownika o nowym materiale prasowym pojawiającym się na stronie.

Dla poszukujących pracy w strukturach firmy, Agros-Nova przygotowała zakładkę Kariera. Oprócz aktualnych ogłoszeń o pracę i możliwości aplikacji na nie, można także złożyć swoje cv, które trafi bezpośrednio do działu HR. Podobnie jak w dziale Dla prasy, w zakładce Kariera można zapisać się na powiadomienie. Job Alert poinformuje użytkownika o nowej rekrutacji w wybranym dziale.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W każdym momencie odwiedzający serwis mogą skontaktować się z firmą zarówno za pomocą e-maila jak i telefonu, aby podzielić się swoją opinią na temat produktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing