Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketing Automation

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów. W efekcie rosnącego zainteresowania tą tematyką powstał przewodnik po innowacyjnej technologii...

... marketingu internetowego, zilustrowany przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań – „Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data”. Książkę autorstwa Grzegorza Błażewicza wydało Wydawnictwo Naukowe PWN.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu, a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. To wszystko spowodowało przedefiniowanie roli marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.

„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, działającego w obszarze: zbierania i przetwarzania dużej ilości danych na temat użytkowników, dostarczania spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, automatyzacji procesów, usprawnienia komunikacji między działami marketingu i sprzedaży. Bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium wiedzy dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation.

Tytuł jest odpowiedni zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę o Marketing Automation, od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij