Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

OS3 realizuje multikanałową kampanię dla Lotos

OS3 po raz kolejny została wybrana do realizacji kampanii dla klientów stacji Lotos i Lotos Optima pod hasłem „Wygrywanie przez Tankowanie”. W tegorocznej aktywacji OS3 odpowiedzialna jest za komunikację 360 projektu - ideę komunikacyjną, koncept i realizację spotu TV oraz radiowego, kampanię...
O autorze
1 min czytania 2016-11-15

…online oraz w mediach tradycyjnych, działania BTL’owe, a także przygotowanie dedykowanego serwisu www.

Mechanika tegorocznej aktywacji ponownie oparta jest na loterii z nagrodami – 500 zł na paliwo co godzinę. Bohaterami komunikacji jest trzech znanych sportowców Kajetan Kajetanowicz, Kamil Stoch i Piotr Żyła.

Co łączy kierowcę rajdowego z dwoma skoczkami narciarskimi? Wyjaśnia to spot TV i radiowy, za którego koncept i realizację odpowiada OS3. Spot pojawi się w największych stacjach telewizyjnych, a jego radiowa wersja w kluczowych rozgłośniach w kraju. Do przygotowania wersji telewizyjnej agencja zaprosiła Bartka Cierlicę – znanego i cenionego reżysera. Komunikacja wzmocniona zostanie kampanią online oraz reklamami prasowymi. Dodatkowo powstała dedykowana strona www, gdzie użytkownicy znajdą podstawowe informacje o loterii, listę zwycięzców oraz materiały kampanijne, w tym specjalnie przygotowany making of spotu.

W ramach działań BTL agencja H2O przygotowała koncepcję oraz kreację materiałów POS, w tym przestrzenne standy zewnętrzne w kształcie „pina”, który ma przyciągnąć uwagę Klientów i poinformować o trwającej loterii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zeszłoroczna akcja dla Lotos osiągnęła spektakularne efekty, które w zaledwie kilka tygodni przekroczyły zakładane cele i spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów stacji Lotos i Lotos Optima. Wierzymy, że silne wsparcie marketingowe ze strony OS3 pozwoli nam na powtórzenie zeszłorocznego sukcesu– podsumowuje Lotos.

Kampania potrwa do 31 grudnia 2016 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za ideę komunikacyjną, koncepcję spotów, działania online i offline oraz BTL odpowiada OS3. Za produkcję spot Muchas Gracias/Head 2 Head/ Stage 2. Wybór i zakup mediów – Dom Mediowy Starcom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej o akcji: wygrywanie.lotos.pl