Pielęgnuj bliskość w Święta – NIVEA już po raz 3 pomaga Polakom troszczyć się o wzajemne relacje poprzez wysyłanie tradycyjnych kartek świątecznych

Pielęgnuj bliskość w Święta – NIVEA już po raz 3 pomaga Polakom troszczyć się o wzajemne relacje poprzez wysyłanie tradycyjnych kartek świątecznych

14. listopada po raz 3. rusza akcja NIVEA „Pielęgnuj bliskość w Święta”, podczas której marka, wspierająca Polaków w pielęgnowaniu relacji z bliskimi, pragnie ułatwić im dzielenie się świątecznymi życzeniami w tradycyjnej formie, dając możliwość wysłania 100 000 świątecznych kartek.

Co roku 96% Polaków otrzymuje życzenia świąteczne. Jeśli nie są składane osobiście, wysyłamy je SMSowo lub przekazujemy telefonicznie. Coraz rzadziej jednak wysyłamy tradycyjne kartki pocztowe – robi to tylko 30% Polaków, chociaż z reguły bardzo lubimy je otrzymywać. NIVEA pomaga w pielęgnowaniu bliskości i tradycji podczas Świąt, dając możliwość wysłania kartek świątecznych najbliższym. Dzięki temu zachęca Polaków do okazywania sobie bliskości i troski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mechanizm akcji jest niezwykle prosty. Aby wysłać kartkę świąteczną, wystarczy zarejestrować się na stronie www.nivea.pl, dodać wybrane zdjęcie przedstawiające siebie lub swoich najbliższych i napisać życzenia oraz wpisać adres, na który ma zostać dostarczona kartka. NIVEA bezpłatnie wydrukuje i dostarczy kartkę na dowolny adres w Polsce. Każdy zarejestrowany użytkownik strony może wysłać do 5 kartek z życzeniami. Użytkownicy Klubu Moja NIVEA i NIVEA BABY mają możliwość przesłania życzeń do 10 bliskich osób.

Akcja „Pielęgnuj bliskość w Święta” trwa od 14-go listopada do 20-go grudnia 2016. W zeszłorocznej edycji Polacy złożyli życzenia ponad 100 000 razy!

Obsługą PR akcji „Pielęgnuj bliskość w Święta” zajmuje się MSLGROUP. Za koncept strategiczny i za jej przebieg odpowiada agencja GoldenSubmarine. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij