Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Black Friday 2016 w Polsce

Przyjęło się, że największa wyprzedaż w roku przypada na pierwszy piątek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia, czyli w tym roku 25 listopada (tzw. Czarny Piątek).
O autorze
1 min czytania 2016-11-16

W Polsce brakuje dokładnych danych dotyczących sprzedaży w ten konkretny weekend. Z raportu Deloitte “Zakupy świąteczne 2015” wiemy jednak, że około 22% Polaków zakupy świąteczne planuje zrobić już w listopadzie, liczba ta utrzymuje się na podobnym poziomie od kilku lat. Analiza wyszukiwań słowa “Black Friday” w Google w Polsce pokazuje także lawinowy wzrost (75% wzrost w 2015r. w stosunku do 2014), szczególnie w okresach bezpośrednio poprzedzających to wydarzenie (największe zainteresowanie temat wzbudził w województwie małopolskim i dolnośląskim, najmniejsze w warmińsko-mazurskim i opolskim).

Również coraz większa liczba sklepów przygotowuje specjalne czarnopiątkowe oferty. Szczególnie popularne są one wśród sklepów internetowych, które nie tylko świetnie odnajdują się w krótszych i bardziej wyrazistych promocjach niż tradycyjny handel, ale także rywalizują z globalnymi konkurentami, u których coraz częściej za pośrednictwem internetu zaopatrują się Polacy.

Także w ShopAlike, serwisie mającym na celu wyszukanie i porównanie produktów oferowanych przez sklepy internetowe, znajdziemy wyjątkowe promocje z okazji Czarnego Piątku, zebrane w jednym miejscu. Jak tłumaczy Szef Marketingu ShopAlike.pl, Sebastian Grebasch “Według naszych obserwacji, w każdym roku przybywa sklepów oferujących specjalne promocje z okazji Black Friday. Widać, że sklepy zauważyły ogromny potencjał tej akcji”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkty m.in. takich marek jak Vans, Wrangler, czy Monnari dostępne są w specjalnych cenach (obniżonych nawet o 70%). Promocja trwa już teraz.

Shopalike.pl co roku w okresie bezpośrednio poprzedzającym Czarny Piątek notuje zauważalne wzrosty wizyt (w 2015r. Liczba wizyt w listopadzie wzrosła o ok. 11% w stosunku do roku popryedniego). Systematycznie rośnie też udział wizyt z urządzeń mobilnych. Jeszcze w 2014r. było to ok 15% ogółu, w 2016r. jest to już 36%.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Żeby dodatkowo uatrakcyjnić użytkownikom zakupy, Shopalike.pl przygotowało specjalną grę “50 twarzy Black Friday 2016”. Dzięki udziałowi w grze można otrzymać dodatkową zniżkę do wybranych sklepów obecnych na platformie.