Regulamin konkursu MIXX Awards przewiduje pięć kategorii specjalnych, w których przyznawane są wyróżnienia za szczególne osiągnięcia w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
W kategorii Marketer Roku nominacje otrzymują: Allegro, Grupa Żywiec i McDonald’s Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W kategorii Agencja Roku nominacje otrzymują: Deloitte Digital CE, GoldenSubmarine, GONG, Lubię to – linked by Isobar i VML.
W kategorii Dom Mediowy Roku nominacje otrzymują: Initiative, MEC, MediaCom Warszawa, Starcom oraz Universal McCann.
Nominacje i nagrody w kategoriach Dom Mediowy Roku oraz Agencja Roku przyznawane są na podstawie oceny łączonej – głosowania Kapituły oraz oceny zgłoszeń danego podmiotu w pozostałych kategoriach konkursowych. Nominacje i nagrody w kategoriach Marketer Roku, Człowiek Roku oraz Nagroda Specjalna przyznawane są wyłącznie poprzez głosowanie Kapituły.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zgodnie z regulaminem, nominacje w kategoriach Człowiek Roku oraz Nagroda Specjalna pozostają tajne aż do rozstrzygnięcia konkursu MIXX Awards, które nastąpi 1 grudnia br. podczas uroczystej gali w Multikino Złote Tarasy. Bilety na galę oraz poprzedzającą ją konferencję dostępne są na stronie internetowej MIXX Awards & Conference.
Słuchaj podcastu NowyMarketing