Nowe serwisy fotograficzne w portfolio Royal Ad

W listopadzie do portfolio Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium, dołączyły dwa nowe serwisy - plfoto.com oraz onephoto.net.
O autorze
1 min czytania 2016-11-21

Zarówno Plfoto.com, jak i onephoto.net są jednymi z najstarszych polskich serwisów fotograficznych. Zrzeszają społeczność fotografów, którzy umieszczają na stronach autorskie zdjęcia oraz są miejscem dyskusji na temat techniki i sprzętu, z jakiego korzystają fotografowie. Strona plfoto.com notuje 17 000 unikalnych użytkowników, natomiast liczba odsłon miesięcznie wynosi pół miliona. Serwis onephoto.net ma 4 500 unikalnych użytkowników, a liczba odsłon to 115 200.

„Serwisy fotograficznie naturalnie wpisują się w dostępny w naszej sieci pakiet Sztuka & Design. Strategia związana z powiększaniem tego obszaru jest zakorzeniona w idei samej firmy. Skupiamy się na zróżnicowanych tematycznie stronach internetowych, docierających m.in. do pasjonatów unikalnych zainteresowań, wiedząc, że są to użytkownicy majętni. Analizowanie pozytywnych wyników z kampanii reklamowych premium, emitowanych w tej grupie witryn, daje nam kolejny zastrzyk energii, aby kontynuować pracę w obranym kierunku” – mówi Maja Janicka, Product Manager Royal Ad.

Sieć Royal Ad nabyła prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych Plfoto.com i onephoto.net w zakresie planowania kampanii reklamowych w obszarze działań display desktop, mailing oraz content marketing.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj