Dołącz do ekspedycji Amundsena

Kraina wiecznego lodu, najbardziej niedostępna część świata, najtrudniejsze miejsce do życia – Antarktyda. Już wkrótce marzenie o wyprawie w ten odległy rejon może się spełnić! Wódka Amundsen przygotowała wyjątkową akcję konkursową, w której do wygrania są dwa miejsca w ekspedycji do...
O autorze
1 min czytania 2016-11-22

…najzimniejszego miejsca na Ziemi. Wyprawie przewodzić będzie Maciej Wapiński vel Wapniak, jeden z najpopularniejszych polskich youtuberów.

W konkursie dla konsumentów przygotowanym przez wódkę Amundsen do wygrania są dwa miejsca w ekspedycji na Antarktydę. O pierwszy bilet walczyć można do 27 listopada. Wystarczy wejść na stronę www.amundsenvodkae.eu, obejrzeć spersonalizowany film i odpowiedzieć na jedno proste pytanie. Do wygrania są także inne nagrody: śpiwory, namioty i torby.

Wyprawa odbędzie się w dniach 12-27 lutego 2017 roku. Podczas podróży na zwycięzców czekają liczne atrakcje, takie jak zwiedzanie Buenos Aires, Ognistej Ziemi Ushuaia, rejs cieśniną Drake oraz oczywiście pobyt na Antarktydzie. Ekspedycji przewodził będzie Wapniak, znany polski youtuber, który wygrał rywalizację z dwoma iinnymi influencerami: Tomaszem Saweczko, autorem bloga Facetem jestem i o siebie dbam oraz vlogerem Jackiem Gadzinowskim. Zmagania kandydatów na przywódcę transmitowane były na żywo na Facebooku – relację wyświetlono blisko 90 000 razy.

O drugie i ostatnie miejsce w polarnej ekspedycji będzie można walczyć w kolejnej części akcji konkursowej, która rozpocznie się pod koniec listopada. Więcej szczegółów już wkrótce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wódka Amundsen powstała na cześć legendarnej ekspedycji na Biegun Południowy w 1911 roku. Chcieliśmy, żeby to najzimniejsze miejsce na Ziemi było bardziej dostępne dla każdego – chociaż przez chwilę. Mamy nadzieję, że wyprawa na Antarktydę będzie niezapomnianą przygodą! – powiedziała Ewa Markiton, Senior Brand Manager, Stock Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się