Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Focus Media Group – wzmocnienia i awans w kreacji

Należąca do holdingu Focus Media Group agencja Focus Advantage wzmocniła swoje siły kreatywne. Na czele działu kreacji stanął Dawid Lekszycki.
O autorze
1 min czytania 2016-11-22

Lekszycki, dotychczas Creative Supervisor, awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego agencji. W Focus Advantage pracuje od 2008 roku, w branży reklamowej – od 1995 r. Szlify zdobywał z McCann Ericson Paris, następnie pracował m.in. dla Arc Worldwide (Leo Burnett Group), Rapp Collins (DDB Communication Group) i JWT. Ducha rywalizacji ma we krwi, więc po godzinach można go spotkać na trasach amatorskich wyścigów samochodowych lub w sieci – pod adresem serwisu SieScigam.pl, który stworzył.

Do działu kreacji Focus Advantage dołączyli Maciej Braksal (Creative Group Head), Paulina Wyrzykowska (Senior Art Director), Magdalena Sołodyna (Junior Art Director) i Monika Braksal (Junior Art Director).

Maciej Braksal jest absolwentem UW i SGH, pracował w międzynarodowej korporacji po stronie marketingu, w domu mediowym jako planner/buyer oraz w kilku wiodących agencjach reklamowych przy projektach ATL, BTL i digitalowych (m.in. Legend Group, Ogilvy, Change, VML) dla banków, FMCG, farmaceutyków i szeroko pojętej branży elektronicznej. Współtworzył też globalne digitalowe kampanie dla Tic Tac, był odpowiedzialny za obsługę Lay’s w digitalu na Polskę, co stało się benchmarkiem dla komunikacji globalnej tej marki. Obecnie specjalizuje się w alkoholach luksusowych, wyrobach tytoniowych oraz rynku piwnym. W branży reklamowej od 2010 roku.

Paulina Wyrzykowska jest graficzką z wykształcenia i powołania. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, ukończyła też podyplomowe studia psychologii reklamy na Uniwersytecie Warszawskim. W branży reklamowej od 2006 roku, doświadczenie zdobywała m.in. w Havas Worldwide, Radna i Radna The Ad Store, pracując dla klientów z branż energetycznej, bankowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, elektronicznej i FMCG. Obecnie specjalizuje się w działaniach new businessowych, prowadzi też prace projektowe dla klientów agencji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Magdalena Sołodyna jest z wykształcenia architektką, a z wyboru – graficzką. Przed dołączeniem do zespołu Focus Advantage zdobywała doświadczenie pracując na własną rękę, głównie przy projektach identyfikacji wizualnej. Swobodnie posługuje się oprogramowaniem do tworzenia grafik 3D, zajmuje się m.in. modelowaniem i renderingiem. Pasjonuje się animacją (tak 2D, jak i 3D). Po pracy poświęca się innej pasji – muzyce, a jej hobby to nauki ścisłe i filmy sci-fi.

Monika Braksal studiuje na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, na Wydziale Grafiki. Zajmuje się ilustracją i plakatem, jest laureatką międzynarodowego konkursu Art Moves Festival 2016 i finalistką biennale plakatu United Designs Alliance w Jeju w Korei Płd.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W skład Focus Media Group wchodzą, oprócz agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage, także agencja eventowa Imagine Nation i agencja interaktywna Comfitura.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się