Agencja UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska kolejną akcję promocyjną

W wyniku wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Zima nadchodzi, Nestlé Cię nagrodzi!”, która przebiega w sklepach sieci Intermarche.
O autorze
1 min czytania 2016-11-22

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty Nestlé w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 17 a 30 listopada 2016 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. Bobo Frut, Princessa, Winiary.

Aby wziąć udział w loterii prowadzonej w sklepach sieci Intermarche, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w loterii za min. 20 zł, wysłać SMS pod numer 70816 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), w treści wpisując: Nestle.numer ze swojego paragonu fiskalnego. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest wyszczególniona w regulaminie dostępnym na stronach www.uniqueone.pl i www.intermarche.pl.

Codziennie do wygrania w loterii są 2 bony do Intermarche o wartości 100 zł, 2 tablety Lenovo, 2 ekspresy Dolce Gusto, a co tydzień karta przedpłacona o wartości 1000 zł. Loteria zostanie zakończona losowaniem samochodu marki Peugeot 208 spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki, i Gazetka Sieci Intermarche), a także reklama radiowa w sklepach sieci Intermarche.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing