Zawsze lubił oglądać reklamy i czytać o kampaniach. Od 10 lat robi to zawodowo. Bardzo szybko zmieniający się rynek obserwował od wewnątrz – z domu mediowego, agencji interaktywnej i agencji reklamowej. Teraz swoją wiedzę oraz bogate doświadczenie będzie wykorzystywał strategicznie w ciągłym podnoszeniu efektywności projektów agencji INSIGNIA.
Wrona doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako media planner w PRO Media House, media manager w agencji INSIGNIA oraz digital director w Brandman Agency.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Prywatnie szczęśliwy ojciec i mąż, który lubi się poruszać. Nieugięty bojownik ze stereotypem mówiącym, że badminton to gra dla dziadków, a żółwie to wolne i apatyczne zwierzęta. Właściciel żółwia stepowego i systematyczny badmintonista.