OPCOM prawdopodobnie pierwszy w Polsce. Innowacyjny projekt dla ŠKODY – „Lubimy zielone!”

OPCOM prawdopodobnie pierwszy w Polsce. Innowacyjny projekt dla ŠKODY – „Lubimy zielone!”

W ramach trwającej od połowy września kampanii „Łączy nas ŠKODA”, zrealizowaliśmy dla naszego Klienta unikatowy na skalę kraju projekt. Jest takie miejsce w Warszawie, gdzie można zobaczyć tego efekty. To prawdziwa historia i innowacyjny działanie, które łączy markę, kontekst i odbiorcę.

Co to takiego? Zapraszamy do obejrzenia making of z realizacji:

O wyjątkowości projektu i samym pomyśle słów kilka dodaje Leszek Łuczyn, Dyrektor Kreatywny OPCOMU:

1. Skąd pomysł na taką realizację?

Pracując dla ŠKODY jako agencja strategiczna w każdej kolejnej kampanii staramy się dodać coś ekstra. Tym razem dostaliśmy zielone (nomen omen) światło na niestandardowe działanie z jedną wytyczną: ma to być OOH. Nasze digitalowe doświadczenie podpowiedziało nam, że najfajniej będzie zrobić coś interaktywnego. A skoro ideą głównej kampanii było wskazywanie tego, co naprawdę łączy Polaków, to szukaliśmy kolejnej cechy nas łączącej w najbliższym otoczeniu OOH. Znaleźliśmy kilka faktów nie do użycia w reklamie oraz… sznury samochodów stojących na czerwonym świetle, w których kierowców łączy jedno: czekają na zielone i zielone ich cieszy. A zielony jest kolorem ŠKODY! Wszystko się idealnie połączyło. Czuliśmy się tak, jakby ten koncept był już od zawsze gotowy i tylko czekał na odkrycie. Jak skarb!

2. Na czym polega jego wyjątkowość?

Kierowcy w Polsce po raz pierwszy stykają się z reklamą, która reaguje na zmianę sygnalizacji świetlnej. Wiemy już, że to zwraca uwagę. Akcja, choć niestandardowa, wpisuje się jednocześnie w koncepcję kreatywną szerszej kampanii obejmującej TV oraz Internet.

3. Co było najfajniejsze w realizacji projektu?

Poznaliśmy wyjątkowych, innowacyjnych ludzi, którzy zgłosili się do realizacji autorskiego rozwiązania technologicznego dla tego projektu. Mamy nadzieję stworzyć coś z nimi wspólnie w przyszłości. Ostatecznie całość zrealizował Screen Network i bardzo nas ucieszyło, że pionierzy digital OOH w Polsce dali się do tego przekonać! Fajne jest przecieranie nowych szlaków. Lubimy to w Opcomie.

Strategia i kreacja: OPCOM
Technologia i media: Screen Network/Mediacom

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij