… umowę podpisano na kwartał. Projekt prowadzi Aleksandra Iwaniuk.
Stema produkuje pełnowartościowe paluszki wypiekane z naturalnych składników. – Nieustannie rozszerzamy nasz asortyment chcąc zaspokoić potrzeby coraz większej liczby konsumentów. Chcemy, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o naszych produktach, dlatego po raz pierwszy w ponad 20-letniej historii firmy zdecydowaliśmy się zatrudnić agencję PR – tłumaczy Leszek Stelmach, Prezes Stema Polska Sp. z o. o.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Stema to polska firma z zakładem produkcyjnym na Mazowszu. W ofercie oprócz tradycyjnych paluszków cienkich i grubych, znajdują się również paluszki baranowskie, krakowskie, bez E, BIO oraz paluszki słodkie czy chrupki w czekoladzie.
Również w listopadzie br. BRS – Banking Retail System po sukcesie programu Grand Prix BRS zdecydował się na nową kampanię marketingową, za którą odpowiadać będzie Face it! Agencja działa od 2012 roku. Obecnie zajmuje się działaniami PR m.in. dla kanałów telewizyjnych France24, Romance TV, Motowizja, obsługą firmy doradztwa inwestycyjnego Prelios, Wyższej Szkoły Artystycznej, marki Sleepee, firmy Shop Doctor, kosmetyków Paese czy butikowego obiektu hotelowego WAWABED.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024