BBDO dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

BBDO dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

BBDO Warszawa przygotowało kampanię społeczną której celem jest zebranie funduszy na przeciwdziałanie marginalizacji i osamotnieniu osób starszych.

Nadchodzące święta Bożego Narodzenia sygnalizują coraz liczniejsze komercyjne kampanie reklamowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jednak czas, którego większość z nas radośnie i niecierpliwie wyczekuje, dla osób starszych i samotnych jest momentem szczególnie trudnym. To chwila, w której poczucie braku bliskości i emocjonalnego ciepła jest wyjątkowo dotkliwe.

Dlatego właśnie w okresie przedświątecznym stowarzyszenie „mali bracia Ubogich” postanowiło przypomnieć o losie osób starszych i samotnych. Stowarzyszenie przeciwdziała osamotnieniu osób starszych, m. in. organizując dla nich wspólne kolacje wigilijne. Jednak podstawowa działalność stowarzyszenia ma charakter całoroczny: to wyzwalanie osób starszych z samotności dzięki sieci współpracujących wolontariuszy.

Promowanie idei pomocy osobom dotkniętym przez samotność Stowarzyszenie powierzyło agencji BBDO Warszawa, która opracowała pro publico bono strategię i kreację wielokanałowej kampanii społecznej. Jest to pierwszy projekt realizowany przez BBDO Warszawa dla stowarzyszenia.

Kampania obejmuje dwa filmy emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie, spoty radiowe, kampanię digital, oraz reklamy prasowe.

Realizację kampanii wsparły od strony produkcyjnej: studio filmowe Papaya oraz studia postprodukcyjne: Televisor i Efektura.

Strona internetowej kampanii, poprzez którą najłatwiej wesprzeć akcję: podarujwigilie.pl

W załączniku materiały związane z kampanią akcję autorstwa BBDO Warszawa:

  • spoty TV/ online
  • materiały print

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij