BBDO dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BBDO dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

BBDO Warszawa przygotowało kampanię społeczną której celem jest zebranie funduszy na przeciwdziałanie marginalizacji i osamotnieniu osób starszych.

Nadchodzące święta Bożego Narodzenia sygnalizują coraz liczniejsze komercyjne kampanie reklamowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jednak czas, którego większość z nas radośnie i niecierpliwie wyczekuje, dla osób starszych i samotnych jest momentem szczególnie trudnym. To chwila, w której poczucie braku bliskości i emocjonalnego ciepła jest wyjątkowo dotkliwe.

Dlatego właśnie w okresie przedświątecznym stowarzyszenie „mali bracia Ubogich” postanowiło przypomnieć o losie osób starszych i samotnych. Stowarzyszenie przeciwdziała osamotnieniu osób starszych, m. in. organizując dla nich wspólne kolacje wigilijne. Jednak podstawowa działalność stowarzyszenia ma charakter całoroczny: to wyzwalanie osób starszych z samotności dzięki sieci współpracujących wolontariuszy.

Promowanie idei pomocy osobom dotkniętym przez samotność Stowarzyszenie powierzyło agencji BBDO Warszawa, która opracowała pro publico bono strategię i kreację wielokanałowej kampanii społecznej. Jest to pierwszy projekt realizowany przez BBDO Warszawa dla stowarzyszenia.

Kampania obejmuje dwa filmy emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie, spoty radiowe, kampanię digital, oraz reklamy prasowe.

Realizację kampanii wsparły od strony produkcyjnej: studio filmowe Papaya oraz studia postprodukcyjne: Televisor i Efektura.

Strona internetowej kampanii, poprzez którą najłatwiej wesprzeć akcję: podarujwigilie.pl

W załączniku materiały związane z kampanią akcję autorstwa BBDO Warszawa:

  • spoty TV/ online
  • materiały print

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij