Z IKEA Retail do Codemedia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Z IKEA Retail do Codemedia

Z początkiem listopada 2016 r. Rafał Drosik objął stanowisko Customer & Data Intelligence Director code.insights – nowej jednostki wyspecjalizowanej w badaniach i analityce wydzielonej ze struktury domu mediowego Codemedia.

Rafał Drosik przez prawie 8 lat kierował Działem Market Intelligence w IKEA Retail, gdzie odpowiadał za strategie, analizy biznesowe oraz szeroko pojęte badania marketingowe. Wcześniej doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu i analiz zdobywał pracując na stanowiskach kierowniczych w Dziale Analiz i Planowania w Polkomtel oraz Dziale Marketingu i Analiz Biura Reklamy TVP. Był także ekonomistą w NBP, gdzie nauczył się budować modele ekonometryczne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W dzisiejszym coraz bardziej skomplikowanym, wielokanałowym świecie prowadzenie skuteczniej kampanii marketingowej nie jest możliwe z jednej strony bez wykorzystania danych, a z drugiej bez zrozumienia zachowania konsumenta. Rafał Drosik zawsze na pierwszym miejscu stawiał właśnie na wiedzę o konsumencie, bo za wszelkimi danymi stoi człowiek i to on podejmuje decyzje. Połączenie wiedzy o konsumencie oraz jego działań i zachowań w świecie mediów 360° jest kluczem do sukcesu skutecznej i efektywnej komunikacji marketingowej.

Powstanie code.insights odpowiada na potrzebę skupienia w wyspecjalizowanej jednostce rozproszonej dotychczas wiedzy z zakresu badań, analityki i webanalityki wraz z dołączeniem nowych usług z obszaru badań konsumenckich takich jak np. badania etnograficzne, badania wizerunku czy wywiady FGI / IDI.

Bardzo się cieszymy, że Rafał do nas dołączył. Jego zaangażowanie i pasja jeszcze bardziej wzmocnią, usługi jakie świadczymy naszym Klientom. Wierzymy, że dzięki stworzeniu najlepszej jednostki wyspecjalizowanej w wiedzy o konsumentach wraz z połączeniem strategii naszych Klientów będziemy tworzyć najlepsze plany marketingowe. Każdego Klienta traktujemy tak, jakby był naszym jedynym i dlatego zapewniamy mu usługi na poziomie, jakiego nie oferuje żaden inny dom mediowy. Zarażamy pasją, dzielimy się wiedzą, razem wdrażamy strategie mediowe, które nie muszą wyglądać ładnie na prezentacji, tylko mają działać – mówi Sławomir Kornicki, SVP Data Science & Innovations Codemedia SA.

Rafał Drosik jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie jest totalnie zakręcony na punkcie jednego ze swoich 3 (na razie) rowerów...

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij