Benicio del Toro znalazł swój idealny prezent!

Wielkimi krokami zbliża się okres świąteczny, a co za tym idzie – również czas rozterek, co kupić bliskiej osobie, by sprawić jej największą radość. Benicio del Toro, światowej sławy aktor i producent filmowy w najnowszej kampanii marki Heineken już wie, jaki jest ten najlepszy i niepowtarzalny...
O autorze
1 min czytania 2016-11-28

…prezent. Dzięki najnowszej, świątecznej akcji, każdy może być jak Benicio i cieszyć się z najbardziej trafionych podarunków!

Czas świętować!

Nadszedł czas świętowania. W najnowszej reklamie, Benicio del Toro opowiada o wyjątkowym dla niego okresie świątecznym i pokazuje, jak cieszyć się z prezentów, które nie zawsze są trafione. Sweter w śnieżynki czy mikser nie do końca są tymi wymarzonymi? Na szczęście Benicio znalazł idealne rozwiązanie i sam zadbał o najlepszy prezent. W tym roku Ty też możesz zapomnieć o świątecznych rozterkach i zaskoczyć bliską Ci osobę wyjątkowym podarunkiem. W najnowszej akcji marka Heineken pomyślała zarówno o Tobie, jak i Twoich bliskich.

Świąteczna niespodzianka

Od 24 listopada wystarczy wejść na stronę www.heineken.com.pl i napisać oryginalne życzenia dla swojego znajomego, przyjaciela czy członka rodziny. Życzyć możesz wszystkiego: od spełnienia najskrytszych marzeń, przez nieustannie wypchany portfel, po przeżycie filmowej miłości. Heineken codziennie rozdaje aż 100 wyjątkowych zestawów piwa, aby nieudane prezenty już nigdy nie trafiły w ręce bliskich. Marka dobrze wie, że nie ma nic lepszego, jak wspólne świętowanie, dlatego każdego dnia obdaruje zarówno adresata życzeń, jak i osobę, która je napisała, doceniając jej kreatywność i pamięć o najbliższych. Aby sprawić przyjemność swoim znajomym, czasem wystarczy jedynie mały, pomysłowy gest.

Najlepszy prezent w zasięgu ręki

Świąteczna odsłona Heinekena zawitała również do punktów sprzedaży. Dzięki dedykowanym materiałom promocyjnym oraz limitowanej edycji świątecznych opakowań piwa Heineken, teraz każdy może zapewnić bliskim najlepszy prezent.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj