GREY ponownie dla IKEA

W nowej zimowej odsłonie kampanii IKEA zachęca do refleksji nad tym, co naprawdę czyni każdy dzień wyjatkowym. Czy są to perfekcyjne potrawy, dekoracje, prezenty, czy może czas spędzony z bliskimi? Czy lśniący czystością dom, czy umorusane, uśmiechnięte buzie dzieci?
O autorze
1 min czytania 2016-11-28

Kuchnie IKEA ułatwiają celebrację chwil z bliskimi. Dzięki sprytnym rozwiązaniom minimalizującym czas i trud włożony w przygotowania pozwala skupić się na tym co w codzienności najważniejsze – na byciu razem.

IKEA docenia czas spędzany po swojemu, rodzinnie, nieperfekcyjnie, a jednak idealnie. Zachęca do pielęgnowania momentów bliskości, nie tylko od święta, ale przez cały rok. Pokazuje, że najważniejsze są intencje i uczucia, a nie okazje do tego, by sprawić najbliższym przyjemność i wręczyć choćby najmniejszy prezent.

IKEA jest jedną z firm, której bliskie są sytuacje domowe, których doświadcza każdy z nas. Jej produkty towarzyszą nam w trakcie szczególnych okazji, ale przede wszystkim podczas tych codziennych chwil spędzanych w gronie najbliższych. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy po raz kolejny zrealizować kampanię opierającą się na prawdziwej historii i emocjach – mówi Małgorzata Łoza, Account Director, GREY.

Za koncept kreatywny i egzekucję kampanii obejmującej spot telewizyjny odpowiada agencja GREY, za produkcję Easy Hell Productions, za postprodukcję Lunapark.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zespół odpowiedzialny za realizację kampanii:
Strategia: Weronika Sołtysiak
Kreacja: Mateusz Gaca, Michał Rudek
Client Service: Małgorzata Łoza, Julia Czerniuk
Produkcja: Agata Bereś

Słuchaj podcastu NowyMarketing