Degustacje w okresie przedświątecznym – narzędzie rozwoju sprzedaży produktów Bonduelle

Święta Bożego Narodzenia i następujący po nich karnawał to czas spotkań z rodziną i znajomymi. Na naszych stołach oprócz sałatki z groszkiem czy kukurydzą, pojawiają się w tym okresie marynaty. Dlatego marka Bonduelle, lider warzyw apertyzowanych w Polsce, w okresie najwyższej sprzedaży tych...
O autorze
0 min czytania 2016-11-30

…produktów, zaprasza konsumentów na cykl degustacji pieczarek marynowanych.

„Degustacje w sklepie są istotnym, obok reklamy telewizyjnej i internetowej, narzędziem wsparcia sprzedaży produktów Bonduelle w Polsce” – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu Bonduelle Polska.

Oprócz tradycyjnej receptury konsumenci mogą spróbować łagodniejszej wersji produktu z dodatkiem koperku. Oba produkty uprawiane są w Polsce, w fabryce koło Poznania. Polska jest liderem w produkcji pieczarek.

Degustację odbywać się będą w piątki i soboty, w sklepach dystrybucji tradycyjnej i nowoczesnej. Potrwają one do połowy grudnia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing