…projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.
24 listopada został emitowany spot telewizyjny przygotowany przez Deloitte Digital w ramach kampanii „Poznaj nowe menu sezonowe”, która trwa od początku listopada. Kampania obejmuje zarówno kanały digital, Social Media, jak i BTL oraz elementy OOH (obejmuje wszystkie restauracje sieci Pizza Hut w centrach handlowych). Punktem wyjścia dla prac nad kampanią było wprowadzenie do oferty nowego, idealnego na chłodne dni menu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 35-49 lat mieszkające w miastach, gdzie działają restauracje Pizza Hut, zarówno korzystający już z oferty sieci, jak i nie będący jej klientami. Rodziny szukające miejsca na obiad w rodzinnym gronie, jak i młodzież, która chce miło spędzić czas ze znajomymi.
Deloitte Digital była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, m.in. opracowanie strategii, pomysłu kreatywnego, integrację komunikacji w kanałach online i offline, przygotowanie Key Visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w Internecie, działań w kanałach Social Media oraz po raz pierwszy dla tej marki, spotu telewizyjnego.
W wyniku wygranego wiosną przetargu agencja Deloitte Digital zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii projektów komunikacyjnych oraz obsługą działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki Pizza Hut, w tym także dla mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing