180heartbeats + JUNG v MATT startuje z kampanią dla Urzędu m. st. Warszawy

180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała dla Urzędu m. st. Warszawy kampanię promocyjną IV edycji budżetu partycypacyjnego. Skierowana do mieszkańców stolicy kampania rusza 1 grudnia – w chwili uruchomienia procesu przyjmowania projektów do budżetu partycypacyjnego i potrwa do końca czerwca 2017 r.
O autorze
1 min czytania 2016-12-01

180heartbeats + JUNG v MATT odpowiada za strategię komunikacji oraz kreację i produkcję materiałów wykorzystywanych w ramach kampanii.

Celem kampanii jest promocja IV edycji budżetu partycypacyjnego, w której – podobnie jak w poprzednich edycjach – każdy z mieszkańców stolicy może zdecydować o wydatkowaniu części budżetu dzielnic Warszawy. 180heartbeats + JUNG v MATT stworzyła koncepcję i przygotowała materiały informacyjne, wśród których są plakaty, ulotki, broszury, grafiki digitalowe, a także animacje do komunikacji miejskiej. Agencja odpowiada również za przygotowanie haseł do wszystkich etapów projektu oraz – we współpracy z agencją Makata – za przeprowadzenie sesji zdjęciowych obiektów powstałych z budżetu partycypacyjnego. Najbardziej spektakularnym elementem kampanii promocyjnej jest przygotowana przez 180heartbeats + JUNG v MATT wielkoformatowa animacja, którą już od 1 grudnia można zobaczyć na ledowym ekranie o wysokości ponad 2,5 m i długości ponad 30 m w galerii na stacji metra Świętokrzyska.

Budżet partycypacyjny to proces, który daje mieszkańcom możliwość współdecydowania o części budżetu Warszawy. Mogą zgłaszać swoje pomysły, dyskutować o pomysłach innych mieszkańców, a także zagłosować i wybrać te, które wydają się ciekawe lub potrzebne. Projekty wybrane w głosowaniu będą realizowane przez Miasto. Dzięki budżetowi partycypacyjnemu mieszkańcy mają realny wpływ na swoje najbliższe otoczenie oraz na rozwój Warszawy. W IV edycji budżetu partycypacyjnego wybrane zostaną projekty do realizacji w 2018 roku. Na realizację pomysłów mieszkańców przeznaczono w sumie 61 milionów złotych.

W tej edycji chcieliśmy zmienić retorykę kampanii – zależało nam, żeby pokazać możliwości, jakie daje mieszkańcom budżet partycypacyjny. 180heartbeats + JUNG v MATT doskonale wywiązali się z tego trudnego zadania – przygotowali strategię komunikacji dla całego procesu budżetu partycypacyjnego. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych efektów tej współpracy – powiedział Krzysztof Mikołajewski, dyrektor Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m. st. Warszawy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

1 grudnia startuje kampania promocyjna i rozpoczyna się zgłaszanie pomysłów do budżetu partycypacyjnego. Zgodnie z harmonogramem Urzędu m.st. Warszawy mieszkańcy stolicy będą mogli zgłaszać swoje pomysły do 23 stycznia 2017 roku. Do 8 maja 2017 r. potrwa ich weryfikacja i dyskusje nad zgłoszonymi projektami, a głosowanie na najciekawsze i najbardziej potrzebne propozycje odbędzie się w dniach 14-30 czerwca 2017 roku. Ogłoszenie listy projektów wybranych do realizacji nastąpi do 14 lipca 2017 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się