– Podjęcie stałej współpracy z firmą Star-Typ Sport daje nam możliwość elastycznego planowania kampanii zorientowanych na dotarcie do ściśle określonej grupy celowej, w miejscu, gdzie nie docierają tradycyjne media – mówi Agata Krynicka, Group Account Director ARBOmedia Polska.
Nośniki, których sprzedażą i produkcją dla ponad 360 punktów sieci STS będzie zajmowała się agencja, to m.in. plakat reklamowy, roll-up, stand przy kasie, podajnik na ulotki, statyczny spot reklamowy. W ofercie znajdzie się również możliwość samplingu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024