Wiosenny serwis CROPP od Engine

Wraz z pojawieniem się w sklepach wiosennej kolekcji CROPP, opublikowana została nowa odsłona serwisu internetowego tej marki. Po raz kolejny za jej projekt i wdrożenie, odpowiedzialny był zespół agencji Engine.
O autorze
0 min czytania 2013-02-28

Witrynę cropp.com wypełniają materiały z sesji zdjęciowej zrealizowanej w Bangkoku (fot. Łukasz Ziętek, film: Kuba Łubniewski), a kluczowe miejsce w strukturze informacji zajmują wiadomości dotyczące promocji sprzedażowych i wspieranych wydarzeń.

Serwis dostępny jest również w wersji mobilnej, przygotowanej pod kątem użytkowników telefonów z ekranem dotykowym. Kilka dni temu zdobyła ona nagrodę główną w konkursie „Mobile Trends Award”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 uwagę zwraca strona błędu 404: https://nowymarketing.pl/d/455,cropp-404

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kreatywne strony 404

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się